IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрониката в новите коли се оказа сериозен проблем

Тези системи спасяват животи, но са много трудни за ремонт след катастрофи

Ново изследване на Застрахователния институт за пътна безопасност установява, че камерите и сензорите, които доставят данни за системата за предотвратяване на катастрофи на превозни средства, могат да причинят главоболия на собствениците, когато ремонтират модела след удар.


катастрофа


Сред хората, които е трябвало да поправят тези неща, около половината казват, че са имали проблеми с тези функции след ремонта. В много случаи калибрирането на системите кара хората да се връщат в сервизите по няколко пъти.

„Почти половината от уастниците в допитването, които са 3000 собственици на коли с такива системи, казват, че никога не са имали нужда от ремонт на техните системи за избягване на катастрофи, но за доста голяма част от собствениците, които са се сблъскали с тези проблеми, твърдят, не разрешенито им не е никак лесно“, казва Александра Мюлер, старши научен сътрудник на IIHS, който е ръководител на проучването.

„Много хора имат проблеми с технологията след това, а някои казват, че е трябвало да ремонтират една и съща функция повече от веднъж. Все пак огромното мнозинство твърдят, че биха купили отново превозно средство, оборудвано с такава технология."

Всеки път, когато сензор или камера бъдат премахнати или сменени, те изискват повторно калибриране. Този процес е необходим и при ремонт и на предно стъкло. IIHS смята, че честотата на проблемите след ремонта е свързана с проблеми на механиците с процеса на калибриране, което може да изисква специално обучение и специално оборудване.

Добрата новина е, че технологията за предотвратяване на катастрофи се оказва надеждна, когато не са необходими ремонти при сблъсък или смяна на предното стъкло. Например, проучване на свързания с IIHS Highway Loss Data Institute установи, че намаляването на застрахователните обезщетения за модели с тези системи основно е драстично.

Въпреки че всички проблеми с превозното средство са досадни, хората изглежда харесват тези функции за безопасност. Проучването на IIHS установява, че само около пет процента от собствениците, които са имали проблем с тази технология, не биха закупили друго превозно средство с подобни системи.


0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Учуден ( преди 1 година )
    Чудно ми е "системата за предотвратяване на катастрофи", не трябва ли да предотвратява катастрофите?
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    робин худ ( преди 1 година )
    Колкото повече екстри толкова повече проблеми особедно новите ***
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Младите вече не искат да карат коли. Искат да се возят като чували с картофи.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На леваците с по два леви крака и ръце по-добре и час по-скоро напълно автономни автомобили, които да ги извозват! За тези, които си могат електронните системи са досадни!
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Българско ( преди 1 година )
    Не знам какво са казали българите от западна България - македонци но ние тука казваме, 'колкото повече разчиташ на ел.системите толкова по-голям багер ще те вади'.
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Добре де ( преди 1 година )
    Преди 30 години, когато ги нямаше тези системи повече ли бяха катастрофите?Новите технологии се компенсират с намаляване на уменията на новите шофьори (според мен). Ако ти не знаеш какво ще е поведението на автомобила в различните ситуации (настилка, гуми,...) колата дали ще ти гарантира повишена сигурност?
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    онзи ( преди 1 година )
    ама са модерни новите коли, нищо, че са скъпи. от студ *** но гъзар бъди! са казали македонците