fallback

10-те най-здрави класически автоматици

От Kia до Mercedes, тези скоростни кутии служат дълго, стига да се обслужват

Нищо не дава такова усещане за контрол върху автомобила, като ръчните скорости. Но дори и най-големите им почитатели, сред които сме и ние, охотно ще признаят, че в ежедневието автоматикът е далеч по-удобен. А и еволюцията на автопилотите и електронните асистенти означава, че дните на "ръчката" вече изтичат.                        Има само един проблем: автоматичната трансмисия е не само по-скъпа, но и доста по-сложна - и съответно по-чуплива - от ръчната. За да не ви излезе удобството през носа, трябва да изберете някой от по-надеждните варианти. Тук цитираме 10-те най-надеждни класически автоматици с хидротрансформатор, класирани на базата на опита на международната верига от сервизи ASM. Имайте предвид обаче едно: и най-надеждният, добре изработен автоматик се нуждае от грижовна поддръжка. Въпреки че производителите на автомобили невинаги акцентират върху нуждата от нея.              10-те най-надеждни класически автоматици (ГАЛЕРИЯ):

         

 

fallback
  • #13
    бачо Кольо ( преди 1 година )
    Имах Мурано 2.5дци с Жатко-сменяше предавките супер бързо и плавно,на ниски обороти-беше като картечница.Сега карам 3008 2 литра с Айсин -взех я на 179 000реални ,но явно маслото не беше сменяно никога понеже беше доста черно и мътно,та се наложи три опреснявания докато маслото стана червено и бистро.За сега работи добре,но Жаткото на Нисана беше май по добър макар и на доста повече километри.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Автоматик използва само някой, който не може да кара! Всеки може да кара автомобил с автоматична кутия, докато при ръчката си проличава кой не умее да шофира !
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Преди имах BMW E39 със ZF кутия. Продадох го на 360 000км. без да е правено никакво обслужване на кутията и без да има никакви проблеми.. :). На нея пише "life time oil" и така си карам.. Сегашното ми BMW X3 e с 8 степенния ZF, на него също пише life time, но е доста натрупано с механика и по съвет от BMW сервиза, на 250 000 ще му сменя маслото. BMW са доста здрави коли, стига да си я пазиш и подържаш. Аз имам и Honda Accord, по нея по-често нещо се разваля..
  • #10
    До 9 ( преди 1 година )
    Интелектът ти е като правописа. Tremec са мексикански смешки, направили за смях автомобили като Chevrolet Corvette. Всичкото им серийно производство е потресаващ ***. Поръчковите малки серии за специални модели са друго нещо, но и на съвсем друга цена
  • #9
    РЕНО ФЕН ( преди 1 година )
    Най до рите кутии са Тррмек но бугаростанопитрка дяже не е чувал за тях тука баклюка на зед ефф е връвежен
  • #8
    722.6 ( преди 1 година )
    722.6 - 5степенният автомат преди 722.9 (7G троник-а) е технически и ресурсно най-коравата трансмисия която Mercedes-Benz вгражда във всичките си коли. 722.6 издържа на 1000Nm въртящ момент, слагат я до 2004-5г. във всички C, E, S Class, в купетата CLK, SL вкл, в CL с 5.0 и 6.0 двигатели. Изкл безпроблемен автомат, сменят се 4-7л масло един филтър, и една буксичка отдолу с пинове която струва 12. Преди фейслифтовете 2000г я има като 722.5 същата кутия е, просто без ръчен +/- режим.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Един познат и той не беше чувал че автомата иска поддръжка и на 240 000 км се видя с в чудо. А тези от сервиза му се смяха с глас
  • #6
    xJohny ( преди 1 година )
    1 не проумявам....ще има в класацията 7г а няма да има 5 степенния автоматик на мерцедес,който го слагат и в модели на AMG с 1к Нютон метри.....
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Aisin в пежо 307 пише в ръководството да се сменя АСК на всеки 140 000 км! Незнам колко може да е здрава, дали може по някакъв начин да й се сменя маслото, но в книжката да пише да се сменя с нова кутия!Тук попада в статия за най-надеждните кутии?!
  • #4
    Auto ( преди 1 година )
    И аз няма да сменям масло - така пише в инструкциите.
fallback
Последни