IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

17 ключови факта за новото Renault Rafale

Купе-кросоувърът вероятно ще е най-скъпият модел в гамата на французите

От Втората световна война насам свързваме Renault предимно с малки, функционални и достъпни автомобили. Но ако се съди по най-новия модел на марката - купе-кросоувъра Rafale - амбициите на французите за бъдещето са в съвсем друга посока. Rafale бе представен официално на авиошоуто в Бурже на 18 юни, но екип на Automedia.bg се запозна преди това с модела на специалната медийна предпремиера в Париж.
    
   
Renault Rafale премиера
   
      
Още преди две години шефът на френската компания Лука де Мео обяви, че пътят на марката е нагоре, към премиум сегмента. Rafale е най-сериозната стъпка в тази посока до момента. Това е кросоувър от D-сегмента, технологично доста близък до Austral и новия Espace, но с така модния напоследък купе силует. Освен това Rafale предлага някои технологии, които няма да откриете никъде другаде в гамата на французите.
    
      
17 ключови факта за новото Renault Rafale (ГАЛЕРИЯ):


   
     

 

0 от 500
  • #12
    12 rate up comment 3 rate down comment
    До 10 ( преди 10 месеца )
    Години след смъртта на Пиех, Българина все още не може да се съвземе от нанесеното му мозъчно увреждане чрез рекламите за клйн дизел.
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Неразбирач ( преди 10 месеца )
    Красота,изглежда много добре.
  • #10
    16 rate up comment 1 rate down comment
    До 8 ( преди 10 месеца )
    Що бе, вие неграмотните , бедни консерватори , кво купувате? 15 годишни ТДИ -та с изтърбушени катализатори и филтри? С огромни мотори , по 2 литра?
  • #9
    11 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 10 месеца )
    Не е установена зависимост между кубатурата и живота на двигателя
  • #8
    3 rate up comment 22 rate down comment
    до долните 2-ма ( преди 10 месеца )
    ми то само увредените купувате моторчета от сенокосачки с лимит под 100к км и то рено, значи доста под 100к! ама нъл сте харвардски "богати" и крадливи либерасти ...))))))))))
  • #7
    12 rate up comment 8 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Бугарина трудно сфаща че на една кола за да върви не и трябва голяма кубатура нито че голяма кубатура значи мощен двг нито че не може да се извади голяма мощност от малка кубатура
  • #6
    13 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Спрелчовци, 1.2, ама с три електромотора. Бегайте си четете статиите колко здрава е 25-годишната Койота, те доста повече се отнасят за вас
  • #5
    6 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    с 1,2 двигател това ще е звер на пътя французите освен за лъскави и шикозни автомобили явно за друго не мислят при покупката
  • #4
    10 rate up comment 22 rate down comment
    рено.БъГъ ( преди 10 месеца )
    Начиии тва е върх на върховете и низина на низините! С най-новото муторче от сенокосачка - цел литър и 2 батерийки ААА напрао ши фърчи! А кът му смените муторчето на първата година ше е кът ново! Насаааам народеее - койту купи 2 рена ши има и 1 дачия подарък за тъщътъ!
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Жил Видал си е друга бира :) Много по-добре изглежда от Аустрала