IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как Citroen 2CV се превръща в кемпер

Автомобилът има двойно легло и кухненски бокс с газов котлон (ВИДЕО)

Идеите на хората за дом на колела са безкрайни и една различна такава реализира швейцарецът Бернд, който превръща следвоенната френска икона Citroen 2CV в малък дом на колела, за който разказва влогърът Матю Хорън в Youtube.

 

Citroen 2CV, който се превръща в кемпер-2

 

Citroen 2CV често е подиграван заради външния си вид, елементарна конструкция и архаично поведение на пътя. Въпреки това този модел е произведен в повече от пет милиона бройки в хода на своята 42-годишна история и помага много на французите след Втората световна война, както и връща Citroen на картата като сериозен производител на автомобили.

Има много хора обаче, които харесват 2CV и правят всичко възможно, за да запазят историята на емблематичната френска кола и може би дори да я използват по начини, които никога не бихте помислили, че е възможно.

 

Citroen 2CV, който се превръща в кемпер-1

 

Бернд живее в Швейцария и е собственик на Citroen 2CV, който е преработил като малък кемпер и редовно се движи с него по пътищата на страната. На външен вид този Citroen 2CV се различава от колегите си само по голяма кутия в задната част. Вътре обаче са настъпили промени. Интериорът е с разтегателно двойно легло. И тъй като Citroen 2CV е много малък (дълъг 3830 мм), няма много място.

Кутията е нещо като продължение на кабината и по време на сън може да се пъхнат краката там. Освен това кутията има и друго предназначение – отгоре под капака има кухненски бокс с маса и газов котлон. Също така в багажника е поставен 10-литров резервоар с вода.

 

Citroen 2CV, който се превръща в кемпер

 

„Поверителността“ е осигурена от набор завеси, а най-голямото място за съхранение се намира под задната седалка, където има място за около... три тениски и чифт чорапи.

Не се споменава нищо за двигателя, но собственикът казва в един момент, че това е Citroen 2CV Special, който се произвежда само през 80-те години. Когато беше нов, имаше 602-кубиков двигател с въздушно охлаждане под капака, който генерира 29 конски сили, изпращани към предните колела чрез четиристепенна ръчна скоростна кутия.



През цялата си над 40-годишна история Citroen 2CV (произвежда се от 1948 г. до 1990 г.) не е нищо повече от икономична кола - френският еквивалент на VW Beetle. Но през последните години цените на употребяваните коли варират между 5000 и над 40 000 евро за специални модели 2CV.

Това не е единственият кемпер на швейцареца, той е създал и подобен дом на колела с полуремарке.

 

 

0 от 500