IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-добрите „истински“ GT на пазара

Тези автомобили са лукозни и изискани, като предлагат забележителна мощност

GT автомобилите (Grand Touring) винаги са заемали специално място в сърцата на ентусиастите на шофирането. Те са проектирани да бъдат бързи, мощни и удобни, способни бързо да изминават дълги разстояния, като същевременно осигуряват впечатляващо представяне на пътя. Следвайки традиционната дефиниция, GT трябва да бъде купе с предно разположен двигател, задвижване на задните колела и две (четири) врати с две или четири места във формат 2+2.


Най-добрите „истински“ GT на пазара


Напоследък определението за GT автомобил става все по-размито. Някои производители започнаха да произвеждат модели, предлагани на пазара като GT, но те нямат много от традиционни характеристики за сегмента. Тези коли може да са бързи и мощни, но се нуждаят от повече комфорт и финес, които водачите очакват от истинско GT, да не говорим за марката.

В същото време някои производители все още предлагат класически GT автомобили, които въплъщават традиционните ценности на жанра. Тези коли са луксозни, удобни и изискани, с мощни двигатели и усъвършенствани системи за окачване и задвижване. Това накара изданието Autoevolution да избере най-добрите „истински“ GT, предлагани на пазара на нови автомобили.

Най-добрите истински GT автомобили на пазара (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма по добро от ел колата особено новият рам с 229квтч капаситет на батерията с пробег от над 800км сиреч бие двг
  • #11
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Електрофен ( преди 1 година )
    Да а с поршето бам две три дръпки и сменяш турбота по два дена при монтьора
  • #10
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Гого батерията ( преди 1 година )
    Аз пък кът са кача на електрокара и бам - късам ги тия бензинджии до 100км/ч цели 2-3 пъти! Е, после марш на зарядното за 2-3 часа - хем да си похапна как си требе, хем и да си поспя малко ... че ми иде мноо напрежението! ахахахах
  • #9
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Електрофен ( преди 1 година )
    Хаха свалят за под 3 секунди двг и после у сервиза че е мазало турбота се сменят бутала скоростни кутии а бе първобитна работа.Горд съм че съм от правилната страна и че електричката е по добрата технология
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Неук ( преди 1 година )
    Мисля, че Астън Мартин все още произвеждат DBS. Имах шанса да ме повозят в 12 цилиндровото произведение на изкуството. Няма шум, гърмене и т.н. Да, разбира се при рязко отнемане на газта, че двг-то е с повечко цилидри, но турб. убиват звука водещ до оргазъм. Имаче за мен ГТ с 12 цилиндъра и прилична височина би било мечтаната кола за шофиране по пътя Давос - Стелвио или горе в прохода Сан Бернардино. И двата съм ги карал, но с малък дизел за съжаление. Искам си удоволствието, а не електричките
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    ДО 5 ( преди 1 година )
    И за чий ЧЕ П ти е да свали под 3 сек, освен за джафкане във форумите и Ютуб клипове?!?
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    5-ти, а дали ще 2,5 или 2.9 или 3.1 или 3.5 ти дали ще усетиш разликата? Както са казлаи по-долу, това не са пистарки, а спортна кола с повечко комфорт за по-дълги пътувания.
  • #5
    1 rate up comment 9 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Кой от изброените GT в статията може да свали под 3 сек?
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Бентлито и Мазератито ми харесват :)
  • #3
    12 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Само да те светна, че М8 competition CS ускорява за 2.9. Пълно е с коли с двг, които ускоряват за под 3 секунди и дори за 2.5, като 911 турбо например. С коментара си показваш какъв лаик си, както и повечето електропитеци.