IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Сервиз на Tesla забрави да постави багажника на ремонтиран Model 3

Собственикът на електромобила открил липсата едва седмица по-късно

Случва се понякога механик да забрави да постави болт или гайка при повторно сглобяване на превозно средство след ремонт. Съвсем друга е квалифициран техник на Tesla да пропусне да инсталира основна част от багажника на Model 3. Точно това обаче се е случило на клиент на марката, става ясно от публикация в Reddit.


Tesla забравен багажник


Нейният автор разказва, че електромобилът на брат му е блокирал 5 дни, след като е напуснал сервиза. В опит да разбере какво точно се е случило, собственикът отворил предния капак и установил, че основната част от багажника липсва.

Машината е била в сервиз заради проблем с предната част на окачването. Очевидно в някакъв момент от ремонта механикът е премахнал част от багажника, без която той няма как да бъде използван, и след това е забравил да я монтира отново.


Tesla забравен багажник


Собственикът признава, че рядко използва товарното отделение и затова му е отнело толкова време, преди да забележи липсата. Той се обадил в сервиза, откъдето го поканили да дойде и да вземе багажника, когато му е удобно. Проблемът е, че собственикът живее на 7 часа път от сервизния център и пътуването ще му създаде някои проблеми, още повече че колата явно има проблем.

Цялата история е доста шокираща, защото трудно може да се приеме, че след ремонт ще остане толкова голям детайл и той няма да бъде забелязан от квалифициран техник.


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 14 ( преди 8 месеца )
    Точно заради такива случки, в момента в който цените на електромобилите и двг се изравнят, никой няма и да си помисли да остане на д в г. Точно по принципа на сталин, няма техническо обслужване на двигателя и смяна на консумативи, няма проблем. Първото обслужване на двигателя на тесла е на 1 милион мили. При камионите, които ползват абсолютно същите двигатели като на леките автомобили, гаранцията на двигателите и батериите е 1 милион мили, без обслужване до тогава.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Случка с двг ( преди 8 месеца )
    След 4 поредни посещения в сервиз за нормални ремонти и обслужвания през няколко месеца, един ден започна да мирише на изгоряла гума. Оказа се, че демпферната шайба сме я изтървали с поне година разлика. Прецакаха ми ходене в Гърция. Като сменяли шайбата била разбита и накъсана, но не огледали за парчета. След 300 км. едно от въпросните парчета заседна на ангрнажния ремък и прескочи. Толкоз за майсторите по принцип от мен. и за други издънки мога да пиша.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Не'а са пуашиш ( преди 8 месеца )
    Сега ще дойде шменти-капели и ще му обясни как с Тесла се пътува най-бързо, дори ако зареждаш в бавни контакти.
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Поканили го да иде да си го прибере, ха ха ха
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Поредната новина, която се опитва да ни внуши, че с действията на един единствен мърляч, могат да бъде асоциирана една цяла компания, която и да била тя. Сякаш това не се случва с абсолютно всички марки и компании. Щеше да е проблем на компанията ако това е производствен дефект засегнал хиляди автомобили. А в случая си е обикновен некадърник в сервиз, който за съжаление не е изключение.
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    До 9.Знаеш ли поне къде е Норвегия на картата?От замъка на госта ли се обаждаш?
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 8 месеца )
    До 9, не ни поздравявай, звънни на колегите в щатите да ги научиш как да си вършат работата :))
  • #7
    17 rate up comment 4 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    Ще му го пратят през WiFi-то, споко ... :-) :-) :-)
  • #6
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Е съвсем друго си е, в оторизирания сервиз на toyota да забравят да ти сипят маслото при смяната и дори капачката на маслото да не ти сложат и да те пратят да си ходиш не на 7 часа път а само на 7 мили от сервиза без масло. Или пък масово да слагат само по 5 л туба при смяната, въпреки че събира 6,5 л и да те изпратят по живо по здраво с масло под минимума.
  • #5
    11 rate up comment 10 rate down comment
    До долния ( преди 8 месеца )
    Така е колега аз с моята toyota карам с поне 150 офроуд и минавам през дупките и нищо и няма на окачването, а не като тази нежна Тесла дето може да и се повреди окачването. Пък и всички сервизни техници на toyota са минимум професори и е невъзможно да сбъркат каквото и да било, камо ли да забравят да сложат някоя ***. Наистина ли си вярваш? Това поне е човешка грешка и немъртливост, а не да падат колелата на всички toyota бз4х и да не могат да зареждат зимно време, а да чакат пролетта