IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как ще изглежда новото BMW M5

Спортният седан ще получи хибридно задвижване с над 650 конски сили

Наскоро се състоя премиерата на новото поколение на петата серия на баварците, което носи индекса G60, а сега баварската компания подготвя нейната топ модификация с обозначение M5. Използвайки шпионски снимки, автомобилните дизайнери създадоха интересни рендери за външния вид на предстоящия нов продукт.


BMW M5


Историята на Серия 5 започва през 1972 г., когато се появява първото поколение седан с фабричен индекс E12. Най-мощната версия M5 е представена за първи път едва във второто поколение (E28) и оттогава присъства във всяко поколение на модела.

Последното поколение на "петѝцата", чиято премиера беше в края на миналия месец, няма да направи изключение. Преди дни тестови образци на новото M5 отново попаднаха в обектива на фото шпиони, което стана причина за появата на тези рендери.

Подобно на предишните поколения на "М-ката", една от най-ярките отличителни черти на новостта ще бъдат забележимо раздутите калници - както отпред, така и отзад. Отпред ще се появи нова масивна броня с оригинален дизайн и голям въздухозаборник, вероятно ще бъде направена и нова радиаторна решетка с хоризонтални напречни ламели (както при другите нови "М-ки" на марката).


BMW M5


Автомобилът ще получи нови огледала и сменени прагове, които най-вероятно ще бъдат боядисани в цвета на купето, за разлика от обикновената версия. Отзад - класическа BMW М изпускателна система с четири кръгли накрайника и дифузьор между тях, нова броня и спойлер на капака на багажника.

Новата "петѝца" е изградена на платформата CLAR (Cluster Architecture). Що се отнася до силовия тракт, то се очаква да бъде подобен на този, инсталиран във  флагманския кросоувър BMW XM. Тоест 4.4-литров бензинов битурбо V8 двигател, съчетан с електрически мотор, като системната мощност е 650 к.с., а максималният въртящ момент - 800 Нм.

Разбира се, производителността на новия M5 може да се различава, но във всеки случай трябва да е по-висока от тази на най-мощната в момента "петѝца" - i5 M60 с два електрически мотора със системна мощност от 601 к.с. (820 Нм). Премиерата на новото M5 най-вероятно ще се състои още през тази година.


0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    9 ( преди 1 година )
    11, качвал ли си се в теслА, че пишеш глупости?Щом пишеш глупости ми е ясно що за човечец си..*** си сипи ракия и прешляпай жената, че минава 17 ч...
  • #11
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Плайд, Лусид, RS3 и Тайкан нямали визия, комфорт и ексклузивност спрямо М5 хайде стига вицове особено в смисъла на това, че основата - 5та серия е по-масова от Тесла S, Лусид Айр и Тайкан взети заедно защото и базово е доста по-евтина..
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 4 и 9 ( преди 1 година )
    Я прочети коментар 3 на който си отговорил и се заяждаш, че сравнява двигателя и съответно динамичните характеристики на това bmw с тесла и audi и посочи къде той е говорил за "визия, комфорт, ексклузивност, лукс и тн.." вие феновете на bmw май сте като развалени грамофонни плочи. Решавате точно какво ще говорите и го плюсвате в разговора без значение дали има връзка с него или няма. Ако някой търси само това за което си писал, няма да си купи bmw, а rolls-royce който е с класи отгоре.
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    От 4 ( преди 1 година )
    Ти си караш колата на Нюрбургринг или е важно за теб визия, комфорт, ексклузивност, лукс и тн.. все неща, които са непонятни на теслА..донякъде и за алуди
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Вярно е смешно да се слагат в едно изречение, особено като се има предвид че дори на нюрбургринг има едно единствено bmw преди Тесла, а аудито е 35 места по-надолу в класацията от Тесла, при положение че теслата очевидно не завива добре, следователно компенсира това с по-добри ускорения и еластичност след завоите и добро спиране преди тях.
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    Обикновено за да е бърза и забавна колата не е нужно да е малка (Плайд, Лусид, Тайкан а и самите нехибридно предишно М5 не е много малки..). Ако е за едната гъзария има М пакети с които ще ти излезе под 150 000 евро за едната гъзария а чисто М5 (а не М550 или пък М пакет за гъзария) е нещо повече или поне беше. Става тъпо да се казва често, че за такива коли ускорението не е важно..
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Ама разбира се как ще се мине без плоски заяждания от ботаташи които почват да подмятат кой какво карал. Ти какви ревюта си гледал а всезнайко? Или просто пишеш празни приказки за когото е като теб и не пише на база обективност а на пристрастия. Кажи в кое ревю ХМ е по-добър от конкУрентите си като еластичност, ускорение и прочие или си послъгваш традиционно щото сигурно караш М5 и това ти дава право на лъжи и заяждане?
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    до 3 ( преди 1 година )
    Тази кола е повече за гъзapия отколкото за забавление. Ако искаш бърза/забавна кола ще си вземеш М2 или М3/4. Дори М240 вероятно ще е по-добра от това. Не че е лоша, просто 5-цата е много голям автомобил.
  • #4
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Aнонимен, как успя в едно изречение да събереш БМВ с алуди и тесла? Гледал ли си някакви ревюта, ускорение, еластичност и прочие, че си толкова на "ти" с нещата?Но, все пак, шофьор на голф (в най-добър вариант 5-ца) е нормално да не е компетентен на тема коли, особено струваща колкото панелката на мама и тате + борчовете на тате
  • #3
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    (Що се отнася до силовия тракт, то се очаква да бъде подобен на този, инсталиран във флагманския кросоувър BMW XM. Тоест 4.4-литров бензинов битурбо V8 двигател, съчетан с електрически мотор, като системната мощност е 650 к.с.) Значи ако е така за съжаление ще е пълна смешка откъм задвижване и лошото от двата свята, по всяка вероятност ускорение подобно на Тесла 3 и Ауди RS3 а при над 100 км/ч много по-зле от предшественика..