fallback

Toyota все пак ще плати гръмнал на писта двигател (ОБНОВЕНА)

Досега компанията отказваше да покрие гаранцията на повредената GR86 (ВИДЕО)

В края на месец май ви разказахме за клиент на Toyota, който се оплака, че японската компания е отказала да покрие гаранцията на автомобила му - GR86, след като двигателят гръмна. Причината е, че колата е била карана на писта, което позволява на производителя да откаже да поеме разходите по ремонта или замяната на повредения агрегат.

Собственикът на автомобила се аргументира с рекламата, която Toyota прави на своето спортно купе. „Тя гласи доказана на писта. Готова за улицата“. Оказва се обаче, че не всички GR86 са фабрично подготвени за каране по скоростна трасе и това се видя от видео, публикувано в Reddt от притежател на една от бройките от модела.

Мъжът, който предпочита да се представя само с малкото си име – Люк, е заснел обиколката за загрявка на пистата Palmer Motorsports Park. Той не натиска здраво колата, но в 6-ата минута започват да се чуват звуци от двигателното отделение. Люк не спира автомобила, а кара още около минута, преди двигателят да гръмне.

По време на инцидента спортно купе е с пробег от около 30 000 км, като маслото е сменено предишния ден. Именно повреда в системата за смазване изглежда и най-логично обяснение за счупения мотор. Колата е изтеглена от пистата и след това е закарана при дилър на Toyota, който открива дупка в горната част на блока на двигателя.

Дилърът обаче отказва покриване на гаранция, същото правят и от централата на Toyota в Северна Америка. Обяснението е „естеството, в което е било използвано превозното средство“. Люк получава оферта от 13 000 долара за смяна на двигателя, като трябва да извади цялата сума от джоба си.

Историята обаче беше раздухана от медиите и ще има щастлив край за собственика. Изданието Carscoops получи писмо от Toyota, в което се съобщава, че компанията все пак ще подмени двигателя на автомобила по гаранция. В него се казва, че използването на колата на писта не ограничава или н не изключва използването на гаранцията, а всичко се свежда до начина на употреба на автомобила..

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Установено е също, че Toyota е третият най-влиятелен лобист за отрицателния климат в световен мащаб след Exxon Mobil и Chevron, с международен опит в лобирането срещу въвеждането на стандарти за замърсяване от превозните средства и активно работи за забавяне на навлизането на електрически превозни средства.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Директно от страницата на green peaceToyota е на последно място в глобалния доклад за екологични автомобилифейсбук Twitter електронна пощаСИДНИ, 8 септември 2022 г. Доклад на Грийнпийс за Източна Азия, който класира световните производители на автомобили според техните екологични качества, постави най-продавания австралийски производител на автомобили Toyota на дъното на групата.
  • #8
    До 7 ( преди 1 година )
    А защо от toyota лобират за отмяна на изискванията за ДВГ по цял свят, след като според тебе ги покриват?
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    До 6: Тойота няма никакъв проблем с Евро 7, безсмислено е да повтаряш тая трагикомична лъжа. Евро 7 специално е заради дизелгейта на ВАГ, чиито реални емисии се оказаха десетки пъти по-високи от лабораторните. Както и емисиите от гуми и спирачки, които разкриват сериозните емисии на електромобилите, които досега се водеха с "нулеви" емисии.
  • #6
    До пръцльо ( преди 1 година )
    Защо мислиш, че toyota изсипва толкова милиони и милиарди за лобиране за отлагането на еко стандартите? Нали на хартия уж ги покриваха, а всячески се опитват да ги отложат? Особено евро 7 , защото вече ще засяга както въглеродния отпечатък за производство на целия автомобил включително рециклирането, така и пътни тестове в реални условия и при студен двигател, направени от външни фирми със случайни автомобили, а не издиктувани от toyota и правени на стенд с предварително подготвен автомобил.
  • #5
    Гост ( преди 1 година )
    Електрикгейт предстои.
  • #4
    Гост ( преди 1 година )
    За Тесла виновен е винаги собственика.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Хибридгейт отдавна лъсна, но медиите си искат парите от реклами и го потулват, доколкото може. Иначе от много годии има изследвания, които показват, че ибридите им отделят далеч повече вредни емисии от твърденията им.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойота за разлика от ВАГ си цени клиентите. Кофти, а, вагончо?
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Поредните мазнюхи, които щяха да вземат парите на човека ако не беше раздухано в интернет. Точно за това тази пропаднала фирма ще отиде на бунището на историята, защото вече дори с пари е трудно да покрие измамите, които прави. Скоро ще лъсне и хибридгейт и ще са дотам.
fallback
Последни