IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Специална версия за годишнина невинаги означава успех

Понякога производителите на автомобили просто отбиват номера

Светът на автомобилите отбелязва някои големи годишнини на легендарния модели и марки през 2023 г. Сред тях са 70 години от създаването на Chevrolet Corvette, 75 години от първия модел на Porsche, половин век на Caterham Seven и две десетилетия от ренесанса на Bentley, който настъпи с пускането на Continental GT през 2003 г.


Lamborghini


Някои от тези събития бяха отбелязани с пускането на специален модел в ограничена серия, тъй като автомобилните компании са наясно, че това е начин, за да се събуди интереса към дадена кола или марка. Понякога подобни специални издания са опит за печалба чрез надценка за автомобил, който едва се различава от стандартния модел.

Има обаче и такива, които наистина са различни и си заслужават покупката. Изданието Carscoops посочва примери както за най-добрите (съответно най-успешни) специални издание, така и за най-лошите. Всички те са посветени на годишнината на популярни модели.

Най-добрите и най-лоши юбилейни издания (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    А де ( преди 9 месеца )
    Ако популярността на Кунташ намалява непрекъснато, то тогава Еспада и Миура примерно трябва да са вече отдавна забравени. А не е така.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    За MX-5 точно това е "специалното". Не кола, която крещи "изкрвам 20 пъти пвоече от теб", но хем не мяза на всяко друго возило, забавна е и е за ентусиасти, без да се налага, да работя за някоя корпоративна секта.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хсххд ( преди 10 месеца )
    Ония ден гледах някакво видео, гт3 рс се продавало за около 190к паунда(от дилъра), а от ръка 500к(същият модел(992)) :Д .. има и съпътстваща информация, но ме мързи да преразказвам. Може и да бъркам леко цифрите :)))
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 10 месеца )
    Хахаха, тук някъв невеж коментира цените на Ферари и Ламбо. Говори за разходи за потдръжка и обезценяване. Че даже ги сравнява с ежедневните ширпотреба коли. Тойота или Дачия ти е любимата марка?
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Има има рдни от най скъпите в Света коли са на Феррари 250 гто например сред рях няма и нилога не е имало ламбо дори Миура.Я виж цената днес на едно Феррари ф50 и сравни с тая на Диабло от същото време и дума не може да става за сравнение или на Енцо с Мурчиелаго
  • #2
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 10 месеца )
    Няма такова нещо. Според статистиките на дилърите моделите на Ферари губят средно 15% от стойността си през първите 5 години. За Ламборгини е 25%. Да, да малко бързо се обезценяват и толкова. Все пак са си коли и с времето стареят и искат поддръжка която не никак евтина. Няма как нещо което може да носи само разходи да поскъпва във времето. Да не говорим че повечето "екзотични" коли от тоя тип имат доста съмнително качество на изработка. Там се набляга на дизайна. Евтините коли издържат повече
  • #1
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Това казва всичко за спора Феррари Ламбо.На първите цената с времето се покачва а на вторите спада.По нататъпни коментари са напълно излишни