fallback

Защо мистър Бийн се отчая от електромобилите

Много по-екологично е да карате старата си кола, отколкото да купите нова на ток, пише Роуън Аткинсън

Хората, които предпочитат да задържат и карат старите си коли, всъщност допринасят повече за екологията от онези, които си купуват най-новите електромобили, писа прочутият британски комик Роуън Аткинсън в коментар за The Guardian. Мнението на актьора, нашумял като Мистър Бийн и Черното влечуго, вдигна огромен шум на Острова. Аткинсън е прочут като ценител на автомобилите и колекционер, но има и друга експертиза по темата, която може би ще е изненада даже за феновете му.                       Електрическото задвижване е тема, по която би трябвало да съм запознат, обяснява Аткинсън в колонката си за The Guardian, припомняйки, че университетската му диплома е всъщност за електроинженер, с допълнителна магистратура по системи за управление. "Комбинирайте този вероятно изненадващ за вас академичен път с моята дългогодишна страст към автомобилите, и ще разберете защо бях привлечен от самото начало от електриеските коли", пише Аткинсън. Актьорът признава, че купил първия си хибрид още преди 18 години, а първия чист електромобил - преди 9, и харесал доста преживяването си и с двете. "Електрическите коли може и да са донякъде без душа, но те са забележителни механизми: бързи, тихи и, поне доскоро, много евтини за зареждане. Но напоследък се чувствам все по-прецакан. Когато започнеш да се задълбочаваш във фактите, електрическото задвижнане се оказва не чак екологичната панацея, за която го представят".      7-те точки на Роуън Аткинсън срещу електромобилите (ГАЛЕРИЯ):

        

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    На днешно време за да си политкоректен трябва да си екстремист-не само да защитаваш твоята теза, задължително да заявиш че които не е съгласен е прът в прогреса
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    Същото важи и за електроуредите, голяма част тях се изхвърлят вместо да се ремонтират, като това донякъде се дължи на безумните цени на части и ремонт с които ЕС се бил заел да коригира, пълен смях.
  • #19
    До 19 ( преди 1 година )
    Да те префразирам. Нито ще е първият на който toyota е платила да изглежда отчаян от електромобилите, нито ще е последният на който плащат да промотира водорода и синтетичните горива.
  • #18
    До долният ( преди 1 година )
    Толкова глопусти не бях чел да си къса дипломата.Май не е чувал че идва новият РАМ.
  • #17
    РУК ( преди 1 година )
    Човека не само има акъл и знания по темата,но има и пари да си позволи да тества колите за които говори!За разлика от 99% от тук бълващите "мозък",на които им липсва и двете!Абсолютно е прав за всичко!Особенно говорейки за екология,което уж е водещата причина за налагане на елетричките!От години го твърдя - ако субсидиите и държавните инвестициите изсипани за електрички,бяха насочени към поставяне на солари на всеки покрив и развитие на синтетични горива,днес щеше да има осезаем екологичен ефект
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Роуне Аткинсъне, пак ни разсмя, ти не разбра ли че Кравите са виновни за глобалното затопляне!
  • #15
    До 9 ( преди 1 година )
    Кое точно от казанато в статията следва Тесла, ще поясниш ли?!?!
  • #14
    до 13 ( преди 1 година )
    Какво говоря бе, на едно мнение сме, четене с разбиране ти липсва, грухчо!Искам да върнат парните автомобили.
  • #13
    До 11 ( преди 1 година )
    Пак си зле образован и говориш абсолютни глупости. Парните автомобили през 1920-те са били най-бързите икономични, ефективни и екологични в сравнение с бензиновите автомобили с ДВГ. Просто парните са били по-скъпи заради Форд, който е започнал да произвежда автомобили с ДВГ на поточна линия. Същото ще се случи и с електромобилите, когато станат по-евтини. Никой не се интересува от екология. Всеки си прави сметката, най вече в бедните страни клиенти на Тойота
  • #12
    До 10 ( преди 1 година )
    Те бензинът, пропан бутанът и метанът въобще не горят, нали?
fallback
Последни