fallback

Защо мистър Бийн се отчая от електромобилите

Много по-екологично е да карате старата си кола, отколкото да купите нова на ток, пише Роуън Аткинсън

Хората, които предпочитат да задържат и карат старите си коли, всъщност допринасят повече за екологията от онези, които си купуват най-новите електромобили, писа прочутият британски комик Роуън Аткинсън в коментар за The Guardian. Мнението на актьора, нашумял като Мистър Бийн и Черното влечуго, вдигна огромен шум на Острова. Аткинсън е прочут като ценител на автомобилите и колекционер, но има и друга експертиза по темата, която може би ще е изненада даже за феновете му.                       Електрическото задвижване е тема, по която би трябвало да съм запознат, обяснява Аткинсън в колонката си за The Guardian, припомняйки, че университетската му диплома е всъщност за електроинженер, с допълнителна магистратура по системи за управление. "Комбинирайте този вероятно изненадващ за вас академичен път с моята дългогодишна страст към автомобилите, и ще разберете защо бях привлечен от самото начало от електриеските коли", пише Аткинсън. Актьорът признава, че купил първия си хибрид още преди 18 години, а първия чист електромобил - преди 9, и харесал доста преживяването си и с двете. "Електрическите коли може и да са донякъде без душа, но те са забележителни механизми: бързи, тихи и, поне доскоро, много евтини за зареждане. Но напоследък се чувствам все по-прецакан. Когато започнеш да се задълбочаваш във фактите, електрическото задвижнане се оказва не чак екологичната панацея, за която го представят".      7-те точки на Роуън Аткинсън срещу електромобилите (ГАЛЕРИЯ):

        

fallback
  • #31
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Доста големи загубите при троизводство на водород, особенно ако се ползва електролиза на вода, а не природен газ. После пък има загуби при превръщане водорода в ел енергия, отново загуби. Ще трябва 4 пъти повече ел енергия за водородните автомобили.
  • #30
    Браво Бийн ( преди 10 месеца )
    Защо мистър Бийн се отчая от електромобилите ? Защото човека не е прос, затова
  • #29
    До 31 ( преди 10 месеца )
    Като няма литий, натрия има почти същите свойства и наистина се продава в lidl. Какъв ти е проблемът тогава? Знам че си достатъчно необразован за да ме разбереш въобще за какво ти говоря, така че можеше да си пишеш и с ник гост, турбо или там каквото от останалите си избереш за да се правиш на най-големия *** на света по твои собствени думи. Нали знаеш че глупост и бедност не могат да се скрият и прозираш дори когато пишеш без ник?
  • #28
    булшит ( преди 10 месеца )
    по-голям скам от електричките, беше онзи така модерен вирус. За това и всички в електричките са още с маски. Лития да не го взимате от ЛИДЛ, че да е толкова "ЕКО".....
  • #27
    До 30 ( преди 10 месеца )
    Гледай да не те чуят антиелектриците или тяхната приятелка грета тумберг пък не дай боже някой от toyota, че ще те направят за две стотинки колко много вреди плъгин хибридът на природата и колко е неекологичен, защото истинския хибрид е не зареждаем хибрид. От една батерия на зареждаем хибрид могат да се направят 10 батерии за истински хибрид. Затова toyota произвежда само истински хибриди и водородни автомобили защото са екологични. Другото е ерес и не трябва да се споменава.
  • #26
    До долния ( преди 10 месеца )
    Зависи какъв е хибрида плъг ин хибрида може да мине.
  • #25
    До 28 ( преди 10 месеца )
    То и жигулито е електромобил по твоята логика. Има и акумулатор и електрически двигател на чистачките. Ама точно както хибрида не може да мине и един метър като му свърши бензина.
  • #24
    До 26 ( преди 10 месеца )
    Не е
  • #23
    До долния ( преди 10 месеца )
    Хибрида не е ли също ток
  • #22
    До колегата ( преди 10 месеца )
    Микровълновата спря да топли, жената взе да се оглежда за нова - решението се оказа смяна на един бушон за 3лв, един познат видя 40 инчов телевизор до контейнерите за смет - за 50 кинта му смениха някаква глупост и вече 2 години си е с него.
fallback
Последни