IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia престана да бъде бюджетна марка

През последните години средната цена на моделите на корейците се е увеличила с 60%

Ръководството на Kia вече не смята марката за бюджетна. Това заяви пред Automotive News изпълнителният директор на американското подразделение на компанията Шон Юн.


Kia


Той обясни, че от 2018 г. продажбите на дребно на автомобили Kia са нараснали с почти една трета, докато средната сума на сделката за покупка на автомобил се е увеличила с 60%. Това предполага, че марката привлича по-заможни клиенти и вече е неправилно да я наричаме „бюджетна".

Трансформацията на Kia започна преди пет години с представянето на големия SUV - Telluride, който се превърна във флагмана на офроуд-линията на марката. Представителят на Kia в САЩ също така отбеляза тенденцията към подмладяване на аудиторията на компанията - все повече млади хора се насочват към нейните модела. Това се дължи и на интереса на клиентите към електрическите модели на Kia, а именно EV6 и EV9.

Като цяло приблизително 80% от продажбите на марката са в SUV сегмента, а именно кросоувъри и SUV. В същото време, според топ-мениджъра на Kia, потенциалът на моделите Sportage, Seltos и Telluride все още не е напълно разкрит.

Дългосрочната стратегия за развитие на Kia предвижда корейската компания да се трансформира от производител на автомобили в доставчик на „решения за зелена мобилност". До 2027 г. гамата на марката ще включва седем нови електрически превозни средства и ще стане по-активна в използването на рециклируеми материали и енергия от възобновяеми източници.


0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 2 - Каот дойдат китайците, игрите с юоан ще се секнат и ще видиш, че хубавто китайско не емного по-евтино от хубавото европейско.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 месеца )
    Наи-хубавото на КИА е дългата гаранция и сравнително по-ниските все още за някои модели цени. Напъват се да стават луксозна марка включвайки опции ри други марки и подобрявайки качеството на материалите в интериора. Имат успех в дизайна отчасти в разхда на гориво. Като надеждност са още на опашката, но изпреверват американските автомобили.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Не можах да разбера кога Toyota е била неизвестна марка, и кой не е чувал за КИА. Някой като тебе ще е
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до долния ( преди 10 месеца )
    неуДачия не е кола а бедствие ве, каиш!
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До долният ( преди 10 месеца )
    А Дачия какво е бе сръвул
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    до 2 ( преди 10 месеца )
    Да кажем, че можеш да извадиш още 20-30 к.... чак пък "в пъти по-добро"... айде да не преувеличаваме... въпрос на вкусобаче следващия въпрос е:Заслужава ли си да се вадят още 20-30 (на практика всички разходи по колата за 3-5 години)
  • #2
    2 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Това им и беше целта, според мен грешно защото ако ще давам 100 хиляди за Киа то винаги мога да извадя още 20-30 за нещо в пъти по-добро. Не останаха бюджетни марки но като дойдат китайците това ще се промени.
  • #1
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Едно време toyota от неизвестна марка стана марката с най-много продажби, защото успя да предложи на пазара това което се търсеше най-много - евтини и надеждни автомобили. В наши дни търсенето на автомобили се промени драстично и първи ще станат тези които успеят да предложат това което търсят клиентите. Нищо чудно това да е kia или някоя автомобилна компания за която 80% от хората не са и чували все още.