IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте колко струва най-големият и най-мощен Smart в историята

Производството на втория модел на изцяло променената марка стартира

Марката Smart е собственост на Mercedes-Benz и Geely и е позиционирана като производител на електрически автомобили. Първият модел - #1, излезе на пазара през есента на 2022 г., а сега на купувачите е предложен по-голeмия Smart #3.


Smart #3


Електрическият кросоувър е изграден върху платформата Geely SEA, която също е в основата на Lotus Eletre, Zeekr X, Volvo EX30 и Polestar 4. Габаритите му са дължина от 4400 мм, широчина – 1844 мм и височина – 1556 мм, а междуосието му достига 2785 мм.

Оборудването включва впечатляващи джанти с диаметър 19 или 20 инча, 12,8-инчов екран на мултимедийната система и усъвършенстван комплекс от електронни асистенти Smart Pilot Assist с възможност за безпилотно шофиране ниво 2+.


Smart #3


Базовият кросоувър се задвижва от електрически мотор с възвръщаемост от 268 к.с., захранван от тягова батерия с капацитет 66 кВт/ч. Пробегът, според китайския цикъл CLTC, е 555 км без презареждане. За по-мощна версия - Pulse 4AWD, се предлага двумоторен агрегат с мощност 422 к.с. с пробег от 520 км. Ще има и модификация Premium, която ще изминава 580 км.

Заедно със стандартния модел дебютира и версията на Brabus, която се задвижва от същите два двигателя като Pulse, произвеждащи 422 к.с., но е с по-спортни каросерия и джанти. Такъв кросоувър може да ускори до 100 км/ч от място за 3,6 секунди, а максималната скорост е принудително ограничена на около 180 км/ч. Тази версия ще излезе в тираж ог 1999 бройки.


Smart #3


На пазара Smart #3 ще се конкурира с Volkswagen ID.4 и Mercedes-Benz EQB. Базовата версия струва от 29 700 долара, а топ-вариантът - Brabus Performance, е оценен на 47 700 долара. Първите клиенти в Китай ще получат колата до края на юни, а продажбите в Европа стартират догодина.


0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Съвсем ясно е написано, че е според китайския метод за отчитане. В Европа - 330-350
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 4 ( преди 1 година )
    Нещо, което японците не можаха да научат за 100 години автомобилно производство...Тази кола, макар и леко стерилна, е перфектно изпълнена от гледна точка на автомобилния дизайн. Пропорции, кохетентност, прешиващи линии...
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    Защото ако имаше малко нещо в черепа нямаше да пишеш че 12квтч разход е напълно реален такава прастатия не бях чел отдавна
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Доста сполучлив дизайн
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    Защо смяташ че пробегът е само теоретичен? 12 kWh на 100 км е напълно реален разход дори за шофиране на тесла с над 1000 коня и тегло над 2 т в София в час пик, когато и да искаш не можеш да караш бързо. При електромобилите е точно обратното на ДВГ. При ниски скорости харчат изключително малко. Това е причината заради която изглежда че пробегът при отрицателни температури пада на половина. При средна скорост 20-30 км в час 100 км се изминават за 4-5 часа през което време се харчи за отопление.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За който не знае, тези коли са на общи платформи и задвижване с Volvo, но са със значително по-евтин интериор, по-спортни настройки, по-слабо обезшумяване и китайска операционна система (Волво вече използва Google.) И цената е малко по-ниска.
  • #1
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Китайски баклюк ( преди 1 година )
    С тия смешни 66 квтч тоя пробег не може да бъде дори теоретичен