IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новия Smart #3

Електрическият SUV получава две версии

Какъв ще бъде новият Smart #3, поне отвън, стана ясно от разсекретени снимки в китайски медии преди официалното представяне. Фотосите са от базата данни на Китайското министерство на промишлеността и технологиите, което изисква от автомобилните производители да предоставят снимки и данни за превозни средства, преди да ги пуснат на пазара на местна територия.

 

36e795b91d1fddf8ffec6150eb450e01eebaeedb

 

От снимките се вижда, че новия модел Smart #3 ще бъде електрически SUV в стила на дебютиралия през пролетта Smart #1, но ще получи различно тяло и ще бъде малко по-голям. Декларирани са две версии, но подробности за оборудването, цените и времето за пускане на Smart #3 на пазара все още не са известни.

Smart #3 ще следва стъпките на модела #1 и ще получи две версии - обикновена и Brabus. Втората е с два електрически мотора с мощност 428 к.с. и 543 Нм въртящ момент и ускорение до 100 км/ч за 4 секунди. По-слабият вариант е с един мотор отзад с мощност 272 к.с.

 

1d9cf748c6a24ff10f963892d56e1690-07-1

 

Подобно на Smart #1, дизайнът на новия модел няма да се промени, въпреки че Smart #3 има различно тяло, а самата кола е забележимо по-голяма. Според китайски медии дължината, ширината и височината на Smart #3 ще бъдат съответно 4400, 1844 и 1556 мм. Междуосието е 2785 мм срещу 2750 за Smart #1.

Стандартната версия на електрическия автомобил ще се предлага с 19-инчови джанти (размер на гумите 245/45 R19), а Brabus – с 20-инчови (245/40 R20). Цената на Smart #3 не е известна, а #1 в Китай струва от 190 000 до 230 000 юана (около 26 000 -31 000 евро). Новият кросоувър най-вероятно ще бъде по-скъп, като се очаква на пазара през 2024 г.

 

00e0c58016060170c210e070ea9f7c17d0b9cb02

 

Има информация и за 4,5-метрова версия, която обаче може да бъде предназначена за китайския пазар, където обичат удължените варианти. Подобно на #1, този #3 ще е базиран на същата платформа SEA на китайската компания Geely, която е 50% акционер в Smart заедно с Mercedes. База, която ще се използва и за друг електрически SUV с много различен стил - бъдещото Volvo EX30.

 

 

0 от 500