IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Ford F-150 Lightning обясни защо го е продал след 6 месеца

Проблеми със софтуера и зареждането, като и прекалена амортизация са сред причините (ВИДЕО)

Защо някой ще продава чисто нов изцяло електрически пикап, след като е изминал малко над 11 000 км с него за 6 месеца? Всеки си има собствени причини за раздялата. Един от тях – Джед от YouTube-канала Jetters Garage, посочва 4 причини за взимането на подобно решение.


 Ford F-150 Lightning


Първо, трябва да се отбележи, че той е купил своя Ford F-150 Lightning чисто нов за близо 88 000 долара, а подобна цена означава и големи очаквания. Джед е доволен от това как се задвижва електрически пикап, както и от факта, че това е просторна и луксозна машина, но има и някои неща, които определено не му харесват.

Като за начало мъжът се тревожи за обезценяването. Той дава своя камион, който е в безупречно състояние, да бъде оценен от CarMax и оттам му предлагат само 68 000 долара, което го кара да се замисли. След това Джед се обръща към представителство на Ford, чиято оферта е по-висока – 74 000 долара.

Недоволен от двете предложения, собственикът пуска обява за продажба на пикапа и само 2 седмици по-късно се разделя с него срещу 80 000 долара. Той отново е на загуба, но тя е по-малка. А освен обезценяването има още три причини, поради които Джед решава да продаде пикапа си.



Втората от тях са проблемите със зареждането, които затрудняват пътуванията. Във видеото Джед казва, че извън града трудно се намират станции за бързо зареждане, като обикновено те или не работят или на тях има доста хора, чакащи да заредят.

Третата основна причина, поради която той продава своя Ford F-150 Lightning, е софтуерът на превозното средство. Джед определя софтуера на приложението като „много тромав“, тъй като от самото начало на е проектиран за изцяло електрическо превозно средство. Мъжът се оплаква и от тома, че интерфейсът не се връща по подразбиране към картата при шофиране, както и от други неща.

И накрая, Джед посочва, че първоначално от Ford са се свързали с него и са му казали, че ще бъде включен в тестова група, насърчавайки го да предостави обратна връзка за подобряване на потребителския интерфейс. Въпреки препоръките му, нищо от това не се е случило. Това го кара да мисли, че Ford няма да положи усилия да преодолее някои от грешките на информационно-развлекателната система и да подобри продукта.

Мъжът допълва, че си е направил резервация за Chevrolet Silverado EV, но не изключва да купи отново Ford, ако компанията подобри своя пикап, задвижван от батерии. Той разкрива и какви още ограничение са му пречили да използва пълноценно машината.


0 от 500
  • #29
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 25 ( преди 10 месеца )
    От кой век пишеш? Покажи ми един нов автомобил който да е ограничен на 50 кв зареждане? Точно такива неграмотни като тебе са в основата на представите, че с електромобил не може да се пътува на дълги разстояния. Също така представата им за комфортно и забавно пътуване за децата им е да ги държат 30 ч. вързани за една седалка, като ги пуснат да идат до тоалетна 2 пъти по 10 мин. и това е. Хранене пиене всичко в движение в автомобила вързан на суха храна и студено кафе. За мен това е мъчение!
  • #28
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Копи пейст за 25 и 2 ( преди 10 месеца )
    Зарядни станции от София до Бургас Само на Финес чарджинг Църна маца 2 колонки по 200kW. Ихтиман 2х150kW Долно вършило 80kW Церово 70kW Гелеменово 3х200kW Царацово 2х150kW Оризово 2х150kW Нова загора 2х150 и още 3х225kW На разклона за Камено 4х150kW Jumbo преди Бургас 2х150kW Трябвало много мислене къде да заредиш. Е колко пък мозъчни гънки трябва да имаш, за да не закъсаш от София до Бургас дори да караш с 250км/ч при минус 30
  • #27
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    До 21.Повечето електрически автомобили са ограничени до 50 квт зареждане.Предстои ти забавно чакане с часове по зарядните.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 21.Къде има такива мега супер чарджъри?Да не си спал отгънат?
  • #25
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 25 ( преди 10 месеца )
    Просто е обикновен провокатор. До онзи ден както той така и всички антиелектрици обясняваха, че до морето с електромобил се стига с преспиване по средата на пътя защото още до Пловдив батерията на електромобилите падала и трябвало минимум 8 часа зареждане. След като вече има стотици клипове как се стига без дозареждане до морето и след като им дадох списък на десетте зарядни станции до морето с по няколко колонки всяка от които над 150 киловата, преминаха на лъжи за САЩ и Европа
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 23 ( преди 10 месеца )
    "И това се случва в щатите - меката на ел. мобилността. Европа изостава от към инфраструктура и за нас е още по вероятно да висим да чакаме и да се стига до бой на зарядните." Как реши, че САЩ са меката на Ел мобилността само това издава неадекватността. От къде разбра, че Европа изостава спрямо САЩ по инфраструктура просто пишете гьотере без изобщо да имате представа дали е вярно, някаква статистика ли имаш или реши да предполагаш с 50% шанс да уцелиш?
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    пропов ( преди 10 месеца )
    Абе какво философствате тук! Бързо, супер , мега зареждане. Има ги като възможност но в реалността се случва друго. Станциите предимно са заети и или не предлагат бързо супер дупер зареждане. Няма ток - не мърдаш. И това се случва в щатите - меката на ел. мобилността. Европа изостава от към инфраструктура и за нас е още по вероятно да висим да чакаме и да се стига до бой на зарядните. Усещам как се заражда съпътстващ бизнес. Ел. станция с хотел. Това е бъдещето на извънградската ел. мобилност.
  • #22
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Продал го е по същата причина по която го е купил - лайкове и посещения на ю-туб канала. На такива професионални блогъри вяра нямам
  • #21
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 19 ( преди 10 месеца )
    При среден разход от 20 киловатчаса за изминаване на 100 км, 600 киловата зареждане ще означава добавяне на на 10 киловатчаса за всяка минута зареждане, което е 50 км в минута и 3000 км за час зареждане. 10 спирания за по 6 минути за изминаване на 3 000 км.
  • #20
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 19 ( преди 10 месеца )
    Разбира се че няма, но когато направя такива ще е абсолютно безсмислено да питаш колко ти е пробега с едно зареждане. Говоря по принцип и защо Тесла заложи на идеята, че повече от 500 км пробег е абсолютно ненужен в реалността и наблегна на все по-бързо зареждане и повече зарядни станции на все по-малки дистанции една от друга с много колонки на тях, за да няма никога опашки. В момента зарядните инстанции са подготвени за 600 киловата зареждане, въпреки че няма такива автомобили все още.