IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собственик на Ford F-150 Lightning обясни защо го е продал след 6 месеца

Проблеми със софтуера и зареждането, като и прекалена амортизация са сред причините (ВИДЕО)

Защо някой ще продава чисто нов изцяло електрически пикап, след като е изминал малко над 11 000 км с него за 6 месеца? Всеки си има собствени причини за раздялата. Един от тях – Джед от YouTube-канала Jetters Garage, посочва 4 причини за взимането на подобно решение.


 Ford F-150 Lightning


Първо, трябва да се отбележи, че той е купил своя Ford F-150 Lightning чисто нов за близо 88 000 долара, а подобна цена означава и големи очаквания. Джед е доволен от това как се задвижва електрически пикап, както и от факта, че това е просторна и луксозна машина, но има и някои неща, които определено не му харесват.

Като за начало мъжът се тревожи за обезценяването. Той дава своя камион, който е в безупречно състояние, да бъде оценен от CarMax и оттам му предлагат само 68 000 долара, което го кара да се замисли. След това Джед се обръща към представителство на Ford, чиято оферта е по-висока – 74 000 долара.

Недоволен от двете предложения, собственикът пуска обява за продажба на пикапа и само 2 седмици по-късно се разделя с него срещу 80 000 долара. Той отново е на загуба, но тя е по-малка. А освен обезценяването има още три причини, поради които Джед решава да продаде пикапа си.



Втората от тях са проблемите със зареждането, които затрудняват пътуванията. Във видеото Джед казва, че извън града трудно се намират станции за бързо зареждане, като обикновено те или не работят или на тях има доста хора, чакащи да заредят.

Третата основна причина, поради която той продава своя Ford F-150 Lightning, е софтуерът на превозното средство. Джед определя софтуера на приложението като „много тромав“, тъй като от самото начало на е проектиран за изцяло електрическо превозно средство. Мъжът се оплаква и от тома, че интерфейсът не се връща по подразбиране към картата при шофиране, както и от други неща.

И накрая, Джед посочва, че първоначално от Ford са се свързали с него и са му казали, че ще бъде включен в тестова група, насърчавайки го да предостави обратна връзка за подобряване на потребителския интерфейс. Въпреки препоръките му, нищо от това не се е случило. Това го кара да мисли, че Ford няма да положи усилия да преодолее някои от грешките на информационно-развлекателната система и да подобри продукта.

Мъжът допълва, че си е направил резервация за Chevrolet Silverado EV, но не изключва да купи отново Ford, ако компанията подобри своя пикап, задвижван от батерии. Той разкрива и какви още ограничение са му пречили да използва пълноценно машината.


0 от 500
  • #39
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Току що ми излезе че преди 40 минути Бьорн е пуснал ново финално видео за toyota mirai. youtu.be/2V_mMJ0On7k Не съм го гледал още, след малко ще си го пусна да го изслушам в движение и после ще пиша, но предполагам че ще е интересно както за привържениците така и за тези като мен, които не смятат, че водородът е бъдещето за леките автомобили и въобще наземния транспорт, където могат да бъдат изградени зарядни станции за електромобили, просто защото е по-евтино от водорода. Бьорн е обективен.
  • #38
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 36 ( преди 10 месеца )
    Преди малко гледах видеото на Бьорн Ниланд за изминаване на тестовия му маршрут от 1000 км с toyota mirai В поста преди твоя дадох описание на клипа, но не пуснах линк защото незнайно по каква причина нито един антиелектрик досега не е успял да изгледа видео в youtube, защото абсолютно всички нямат бързи мобилни данни и трябва да се приберат или да намерят безплатен wi-fi да ги гледат, ама вероятно не са един и същ човек Ти вероятно ще можеш youtu.be/2V_mMJ0On7k Как е качеството на toyota?
  • #37
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 34 ( преди 10 месеца )
    Сега ще те обвинят че нищо не разбираш от автомобили и не можеш да изпиташ удоволствието от 30-часово шофиране без спиране. Даже се ядосват че спират цели два пъти да пълнят резервоара по 10 минути което било в чиста загуба на време и спиране на удоволствието да шофираш 30 часа без да спиш за безопасността на цялото ти семейство. Най-жестоките катастрофи стават именно от такива, които след 30-часово шофиране заспиват и се блъскат челно в някой невинен.
  • #36
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Коя ДВГ кола за 88 хил. може след 6 месеца да се изкупи в безупречно състояние за повече от 74 хил.??? Това някаква особена форма на дебилизъм от страна на петролните PR-и ли е? Или вече съвсем нямат за какво да се хванат.Софтуера не му харесвал. Интерфейсът не правил по подразбиране това, което той иска. Мога да се хвана на бас, че няма кола, в който да се кача и до 1 ден да не намеря нещо, което да не ми харесва, особено ако става въпрос за потребителския софтуер.
  • #35
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    А ето как се минават 1 000 км с toyota mirai. Първо спиране след 362 км и 3 ч и 5 мин. Второ зареждане на 732 км 6:27ч две зареждания по 8 минути, общо 16 мин. спиране за зареждане с водород за 1000 км. изминати за 8:40 ч. Дали си заслужава да си купиш по-скъп водороден автомобил, да пътуваш два пъти по-скъпо отколкото на бензин? Бензинов автомобил 8:35ч, електромобил 8:55ч за 1000 км. Пътуваш по-бавно и по-скъпо. На ток 15 мин. повече, но в пъти, а не проценти по-евтино.
  • #34
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Jay ( преди 10 месеца )
    Tesla не са ограничени на 150кв зареждане! Проверявайте си нещата преди да пишете моля! Не ги разбирам тия дето спиране за почивки по 20-30 минути и то на 1000+км пробег било досадно и то със семейство! Момчета, аз нямам деца и пак не ми се вижда ок да шофирам и 500 км без да спра!
  • #33
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 30 ( преди 10 месеца )
    Колко съм наивен и глупав. Реших че ще изгледаш клипа и ще видиш с колко kW зарежда Тесла, но въобще не съобразих, че нито знаеш английски, нито имаш останали мегабайти бърз интернет и няма да го видиш поне до довечера, дори за да гледаш картинки. Е ще ти го кажа направо тук. Разходът за изминаване на 1000 km е 220kWh при шофиране с магистрална скорост, а зарежда с 250kW. С 80kWh заредени предварително изминава 360 км и трябва да дозареди само 140kWh по пътя с 250kW зарядни. Колко време отнема?
  • #32
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Казваш че е жива мъка да спреш за 1 000 км 4 пъти за 40 минути общо или три пъти за 50 минути общо или два пъти за по половин час. Трябва да си мазохист, за да не спреш въобще за осем часа и половина шофиране, дори резервоарът ти да стигне за повече от 1000 км. Това разбира се е моята гледна точка. За тебе може да е удоволствие, но защо не попиташ жената и особено децата дали за тях е удоволствие да ги вържеш 30 часа за една седалка като ги пуснеш само два пъти по 10 минути да идат до тоалетна?
  • #31
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Жива мъка ( преди 10 месеца )
    Пак копи пейст, че ми писна да пиша едно и също. Първо спиране след 3:03ч. и 364 км Батерията е на 12% и след 10 мин. се зарежда до 47%. Следващо спиране 4:24ч от началото на пътуванетто. Изминати 513 км. Зареждане от 9% до 40% за 11 мин. На 5:45ч и 663км зареждане от 9% до 35% за 7 мин. На 814км и 7:14 последно спиране за зареждане от 9% до 50% за 12 мин. Изминаване на 1000 км за 8:55 часа и останали 8% заряд. Изразходени 220kWh. Средна скорост 112км/ч Виж сам: youtu.be/QpwSXMu1K2M
  • #30
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    За мен мъчението е да чакаш по зарядните.Дори Тесла е ограничена до скорост на зареждане 150 квт.