Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
BMW (2021)
Кръглото лого на BMW не се е променило много от въвеждането му през 1917 г. Но този нов външен вид следва тема, често срещана в този списък:. Скосените ръбове на кръглия редизайн от 1997 г. избледняват за по-плосък, минималистичен вид с по-малко елементи. Сините и белите цветове също са изчезнали, като вместо това се налага прозрачен мотив.
Кръглото лого на BMW не се е променило много от въвеждането му през 1917 г. Но този нов външен вид следва тема, често срещана в този списък:. Скосените ръбове на кръглия редизайн от 1997 г. избледняват за по-плосък, минималистичен вид с по-малко елементи. Сините и белите цветове също са изчезнали, като вместо това се налага прозрачен мотив.