Пренаписването на историята е трудно. За много автомобилни производители техните емблеми представляват десетилетно наследство. През последните години обаче видяхме редица компании да преработват своите емблематични лога – някои към по-добро, други към по-лошо. При повечето промените бяха минималистични, но все пак са факт.
Като цяло, тенденцията на скосените ръбове и сребристите покрития отдавна е в миналото. Модата на редизайна на логата на автомобилни марки започна с MINI през 2015 г., а последният пример е Porsche, който промени емблемата си само преди дни.
Автомобилните марки, които промениха емблемите си (ГАЛЕРИЯ):
Nissan (2021)
Предишното лого на Nissan беше останало през 90-те с твърди скосени ръбове и лъскаво сребристо покритие. За щастие, това ново лого използва 2D ефект и се превръща в опростен надпис с минималистичен вид, като дори премахва острите ръбове на предишната емблема за по-елегантен вид.
Предишното лого на Nissan беше останало през 90-те с твърди скосени ръбове и лъскаво сребристо покритие. За щастие, това ново лого използва 2D ефект и се превръща в опростен надпис с минималистичен вид, като дори премахва острите ръбове на предишната емблема за по-елегантен вид.