IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG C63 S E Performance се оказа много по-скъп от конкурента си

Цените на хибридния модел в Германия стартират от 115 000 евро

Mercedes-AMG C63 S E Performance e с около 15 000 евро по-скъпо от големия си конкурент BMW M3. Това стана ясно при обявяването на старта на продажбите в Германия, където битката между двата модела ще бъде доста оспорвана.


Mercedes-AMG C63 S E Performance


Както е известно, новият C63 S E Performance на AMG е много различен автомобил от този, който заменя. Старият модел беше задвижван от туин-турбо V8 двигател, докато новият е със задвижване на четирите колела и хибридна система с 4-цилиндров мотор. Това го отличава съществено и от BMW M3 Competition.

Седанът C63 струва 114 887 евро, а комбито е оценено на 116 672 евро. В същото време баварският конкурент M3 Competition xDrive стартира от 100 300 евро за версията с 4 врати, докато комбито M3 Toiring струва минимум 102 610 евро.


Mercedes-AMG C63 S E Performance


Тази сериозна разлика в цените се дължи и на сериозното предимство в мощността, която има моделът на Mercedes. Той разчита на хибридна система с 680 к.с. и 1020 Нм, докато баварският модел във версията Competition разполага с 510 к.с. и 650 Нм, осигурени от 3,0-литровия редови туин-турбо бензинов двигател с 6 цилиндъра.

AMG също обяви цените за някои опции за C63, включително два пакета за външен вид с въглеродни влакна (2083 и 3510 евро), две опции за спортни седалки (2559 и 5522 евро) и AMG Real Performance Sound generator (655 евро), който трябва да компенсира липсата на V8.


Mercedes-AMG C63 S E Performance


Купувачите, които мислят да поръчат тези допълнителни екстри, може да помислят за пакета „F1 Edition“, който обединява различни опции заедно и облича седана (или комбито) в алпийско сиво плътна боя Manufaktur, подчертана от някои графики и детайли н червено. Комплектът F1 ще бъда наличен само през първата година на продажба на C63 и струва 17 612 евро.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Този странен Мерц. не е конглокент на М3. Твърде далеч е от хората, който биха извадили 100хил. евро за спортен седан като М3. Мерца е абсолютен виц. Спортен седан звучащ като миксер а тежащ като охранен кит. Това е по скоро в таргета на Тесла. Коли за авангардно и леко объркано мислещи , леко зелени и много много демонстративно модерни, не съвсем наясно със себе си индивиди.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Между другото багажника на комбито е цели 324 литра :D
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    И кой ще купи ... ( преди 1 година )
    4-цилиндрово, 2литра моторче с батерия и ел. двигател - по тежки и по скъпи с 15к евро, вместо истинския шестак на М3!?
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    То ако става въпрос разликата с Тесла 3 в полза на Мерцедеса е още по-голяма а разликата в теглото "само" 250 кг но по ускорение са равни..
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Стига пиши простотии кой ти смята мощност на зареждаем хибрид където просто са събрали максималните показатели на ДВГ+Ел мотора, важното е резултата тоест ускорението. 0.1 сек до 100 км/ч е по-бърз от М3 Competition xDrive а над 100 км/ч нищо чудно да е и по-бавен защото електромоторa 200 коня започва да играе по-малка роля и 2.1 тона тегло остава почти само на 2.0 двигателя
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    Тази сериозна разлика в цените се дължи и на сериозното предимство в мощността, която има моделът на Mercedes. Той разчита на хибридна система с 680 к.с. и 1020 Нм, докато баварският модел във версията Competition разполага с 510 к.с. и 650 Нм, осигурени от 3,0-литровия редови туин-турбо бензинов двигател с 6 цилиндъра.
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    "Старият модел беше задвижван от туин-турбо V8 двигател, докато новият е със задвижване на четирите колела и хибридна система с 4-цилиндров мотор." Освен това Мерцедеса тежи 300 кг повече
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ще струва естествено едното в8 с два пъти по голем ввъртящ момент а другото в6.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Между другото на тестове на слабата нехибридна АМГ версия с 2.0 ДВГ срещу М340 с 3.0 ДВГ, Мерцедеса харчи отчетливо повече
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А Тесла 3 Performance е 55 000 евро..