fallback

Кои електромобили са наистина надеждни?

Тази класация на What Car разглежда BEV и хибриди на възраст 6 години и повече

Британски експерти посочиха най-надеждните електрически автомобили и хибриди, като рейтингът на What Car включва модели на възраст 6 и повече години. В проучването са събрани данни за близо 25 000 автомобила и класацията е направена на база информация от собствениците на такива автомобили за това дали са имали повреди през предходните 24 месеца, колко струва поправката и колко време колата е била на ремонт.          10-те най-надеждни електрически и хибридни коли (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесларчо-вагонетски, ще отречеш ли, че когато японците и американците предлагаха автомобили със стандартно оборудване ел.стъкла, климатик и добра музикална система, то немците ги смятаха тези неща за екстри и искаха допълнително пари. Ще отречеш ли, че масово немските трошляци бяха голи, като пушки и единствената им екстра беше сервото на волана, а в същото време японските коли си бяха стандартно с климатик, ел.стъкла, хубава музика с минимум 4 говоритела, а не като немските с 2 в пр.врати.
  • #14
    до 12 ( преди 1 година )
    Както ти си търсил добър Голф, така и добрият Голф си е търсил добър стопанин, но не го е припознал в твоята жълта душа. Голфът определено е спечелил.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    "тесло-вагончета" В главицата на патлогичния жълтоFил всички марки, които превъзхождат жълтичкото, минават под общ знаменател и се демонизират. 2-3 дисертации по психология могат да се напишат тук. Защо не разшириш изказа, жълтоFилче, на "тесло-ваго-чайна-кравари"?
  • #12
    до#11 ( преди 1 година )
    Прав си колега. Още го помня времето, когато бях фен на немското и друго не признавах. Бях продал Опел Кадета и тръгнах да си търся Голф 3. Много ги хвалеха, а и бяха голяма работа само на приказки обаче в края на 90-те. Търся аз търся, но не намирам нищо свясно. Всичките голи, като пушки без никакви екстри. Единствената екстра беше серво на волана. Гледам аз една Мазда 323 ф с всички екстри за времето на малко по-висока цена. Купих я и от тогава не искам да чуя за немско. Страхотна машина.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Немските печкари да си гледат въглищата. Когато в САЩ и Япония се слагаха екстри в колите тука мечтаеха за ел. стъкла.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Нищо де, нали тука всички знаят, че японците ще фалират щото не могат да правят коли.
  • #9
    До 4 и 5 ( преди 1 година )
    Пак ли функционална неграмотност бе господа? Не се ли научихте, че е глупостта не може да се скрие и единственото което ви остава е като Гост и Турбо да се оправдавате че нарочно сте писали глупости, въпреки че от километри личи че си вярвате в тях докато не ви хванат и обяснят какви глупости сте написали. В случая питате къде е Тесла в класацията? "като рейтингът на What Car включва модели на възраст 6 и повече години. " Тоест автомобили преди 2016, а Тесла започва масово производство 2018
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Къде видяхте електортомобили, бе, мили издания? Само ибриди и един несполучлив опит за електромобил.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Първия хибрид на Киа е по-добър от всяка една Тойота - "Не мозе да бъде!".
  • #6
    q ( преди 1 година )
    Типична рекламна статия - едно старо електромобилче и 9 електроподобни хибриди.Марката е ясна. Напоследък въпреки гръмките изявления берат ядове. Тойотка не са лоши евтини автомобилчета, крайно опростени и много държеливи. Но сега вече това не е достатъчно.
fallback
Последни