fallback

Toyota показа и серийния седан Crown

Третата версия на модела ще получи водородно и хибридно задвижване

Новото семейство Toyota Crown дебютира през миналата година, когато излезе версията Crown Crossover, а наскоро японският производител показа и Crown Sport. Сега идва ред на третия модел – седана Crown, които дебютира през публика по време на състезателния маратон Super Taikyu, проведен през уикенда. Това е крайният вариант на автомобила, който по-рано беше показан и като прототип.

Новият седан е истинският наследник на династията Crown, която вече е в 16-ото си поколение, като носи семейното ДНК на модела. И ако Crown Crossover и Crown Sport имат напречно разположен двигател и основно задвижване на предните колела, то Crown Sedan е изграден на платформата GA-L с класическо оформление (с надлъжен двигател и задвижване на задните колела).

Дизайнът на предната и задната част на всички автомобили от семейството е унифициран, но отстрани седанът значително се различава от другите два модела. Базовият вариант е с 19-цолови джанти, но ще се предлагат и вариант с 20- и 21.цолови.

Междуосието е 3000 мм срещу 2920 мм за предишното петнадесето поколение на Crown и и на седана Mirai, които са изградени на същата платформа GA-L. Дължината на новия модел е 5030 мм, широчината - 1890 мм, височината - 1470 мм.

Показаният в Япония седан има ляв волан и меню на медийната система на китайски език - ясен знак към това кой пазар се счита за приоритетен. Салонът предлага два екрана на предния панел и изобилие от аналогови бутони. Crown също така има двузонов климатроник, отопляеми и вентилирани предни седалки.

Вторият ред формално е предназначен за трима (в центъра има предпазен колан и облегалка за глава), но масивният централен тунел едва ли ще направи пътуването на средния пътник удобно. Централният подлакътник има сензорен дисплей, а предната пътническа седалка може да се мести или сгъва с помощта на бутоните отстрани на облегалката.

Засега липсват техническия подробности за модела. Представеният в Япония седан е оборудван с водороден задвижващ агрегат – същия като на седана Mirai. Базовата версия обаче ще получи хибридно задвижване с бензинов двигател и електромотор. Подробности се очакват към края на годината, когато Toyota Crown Sedan ще се появи на пазара.

Още снимки на седана - вижте в галерията:

fallback
  • #10
    #8 ( преди 10 месеца )
    Дойчо е казал: ще лапате само бенвета, фау-вета и вурстове за десерт!
  • #9
    до рено фена ( преди 10 месеца )
    ти не се бой за VW - продават стотици хиляди в САЩ и Канада! ами си помисли защо рено е забранено за продажба точно в тия най-богати пазари? и не забравяй редовните прегледи при психиатъра, че редовната употреба на рено води до тежки ментални последици ...
  • #8
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Колата е страхотна. Жалко, че в гАйропата не ги продават.
  • #7
    Ама ( преди 10 месеца )
    на това вече "седан" ли му викат?
  • #6
    РЕНО ФЕН ( преди 10 месеца )
    А как фв изобщо ще правят продажби къде са им атрактивните модели джета и гоуф ли
  • #5
    До 4 ( преди 10 месеца )
    И как водородната версия ще прави повече от 5 000 продажби годишно в Америка?
  • #4
    РЕНО ФЕН ( преди 10 месеца )
    И как при тия модели Фау ве смятат да покорят Ъмерикъ
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Много добре са се справили.Този модел даже няма да стигне до БГ.Таргетът му ще е USA.
  • #2
    popa ot razgrad ( преди 10 месеца )
    интериора все още "мирише" на 1990те години...
  • #1
    никой ( преди 10 месеца )
    Супер!
fallback
Последни