fallback

Porsche Boxster показа на всички как се прави „Лосовият тест“

Германският модел доказа отличното си поведение на пътя (ВИДЕО)

Не е тайна, че Porsche произвежда автомобили с отлично управление, но рядко това качество се свързва с безопасността. Ново видео, показващ как Boxster се справя с лекота с „Лосовия тест“, може да промени тази гледна точка. В крайна сметка е по-безопасно се да избегнете злополука, отколкото да се провери на практика здравината на каросерията.

В изпитанието участва юбилейната версия на Boxster, пусната за 25-ата годишнина на модела. В първия опит спортната кола лесно преминава между конусите със скорост от 75 км/ч. При 79 км/ч Boxster губи малко сцепление, но все пак успява да се справи с теста.

Самото изпитания имитира внезапната поява на лос на пътя, като целта е той да бъде заобиколен, след което автомобилът да се върне в платното си и да продължи движението си, без да спира. Тестът се счита за покрит успешно, ако автомобилът се справи със скорост 77 км/ч, но в последно време този стандарт беше намален до 72 км/ч.

Използваният в случая Boxster е във версията GTS, като е оборудван с 6-цилиндров двигател, тип „боксер“. Мощността на мотора е 400 к.с., като той може да се съчетае с 6-степенна механична скоростна кутия или с автоматик с двоен съединител. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,3 секунди.

fallback
  • #16
    До 15 ( преди 1 година )
    Автопилотът е пълна глупост и далеч от завършване, каквото и да разправя Илон Мъск. Неведнъж само го заявявал като един от най-големите недостатъци на Тесла, заедно с навикът им да предават на клиентите не напълно до сглобени автомобили, с незакопчани пластмаси и не добре сглобени уплътнения. Това обаче какво общо има с представянето на Тесла на лосовия тест. Засекретените досиета ще намалят ли скоростта с която Тесла минава лосовия тест?
  • #15
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Балонът Тесла скоро ще гръмне. Има голям теч на засекретени досиета за над 1000 инцидента с автопилота им. Ще гръмне първо в Германия. Стойте и гледайте....
  • #14
    До 13 ( преди 1 година )
    Е нали това се опитват да направят в този тест? Имате 11 м от препятствията за да спрат или да го избегнат. Досега не съм видял нито един да успее да спре и се налага заобикаляне докато удряш спирачки. Този тест е комбинация от много качества на автомобила и е симулация на напълно реална ситуация когато внезапно ти излиза препятствие и нямаш шансове да спреш. Точно както притичват лосовете през пътя. Автопилота на тесла успя да избегне един лос на заледен път. Смятай!
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Никога не се опитвай да избегнеш злополука добрите спирачки са много по-важни
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега разбирате ли защо все тесла та тесла? Ами това са реални сравнения с цифрово измерение, а не на базата на емоционални преценки кое е било по-хубаво или не и кое бръмчало по-красиво като истинска симфония. По стабилно заобикаляне на препятствия, по-бързо ускорение до 100, по бърз резултат на четвърт миля, че дори и по-бързо представяне на по-къси писти, където няма време да прегреят спирачките на Тесла заради високото тегло. Сега с новите спирачни апарати, ще видим и на по-дълги писти.
  • #11
    До 9 ( преди 1 година )
    Аз не ти говоря за модел 3, а за модел У Но като си казал че тестът не е същият, ето ти същият тест но с porsche 911, което би трябвало да е по-добро и стабилно взимането на завои от всяка една тесла нали? Само където дори suv на тесла взима завоя с 83 км в час а porsche 911 с 80 км в час youtu.be/tZdSIGlPPgw това порше е с 81 км в час бута повече конуси отколкото Тесла модел 3 с 86 километра в час. Коментар?
  • #10
    Име ( преди 1 година )
    Натегнати пружини затова
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    До 1: Това е подобен, но различен тест. Модел 3 взема същия тест от статията със 3 км/ч по-бавно от Поршето: youtu.be/TZ2MYFInpMI
  • #8
    До 6 ( преди 1 година )
    Не е извънземна технология, но можеш да се радваш че караш стабилен автомобил, който може да те спаси от реални опасни ситуации на пътя.
  • #7
    До 4 ( преди 1 година )
    Кое е нормалното? Да се справи на теста по-зле от семеен бюджетен SUV? Нали електромобилите не можеха да завиват? Очевидно ниският център на тежестта в случая е по-важен от теглото и твърдостта на окачването. Бързата и мигновена реакция на системите за сигурност и електродвигателите също помагат в такива ситуации.
fallback
Последни