IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes EQE победи „баткото“ EQS на „Лосовия тест“

Електрическият седан обаче не успя да достигне 77 км/ч (ВИДЕО)

Електрическите превозни средства обикновено се представят добре при „Лосовия тест“, като това се дължи не само на ниския им център на тежестта, но и на множеството асистенти при шофиране, с които са оборудвани. Този път екипът на изданието km.77 тества един от най-луксозните модели, задвижвани изцяло на ток, които се предлагат на пазара.


Mercedes-Benz EQE Лосов тест


Седанът Mercedes-Benz EQE представлява умалена версия на ЕQS, който по-рано беше подложен на същото изпитание. И затова се очакваше, че той ще постигне подобен резултат. Всъщност обаче EQE се представи дори по-добре от своя „батко“.

Според тествалите електромобила, той предлага по-бърз и по-директен контрол върху управлението, което го прави по-лесен за маневриране в сравнение с EQS. Най-високата скорост, постигната от EQE, без да бъдат ударени конусите, е 74 км/ч. При EQS този показател беше 72 км/ч, а за да се счита за преминат успешно „Лосов тест“, автомобилът трябва да се справи със 77 км/ч.



Както вече стана дума, повечето електрически превозни средства се представят добре на изпитанието, чиято цел е да се провери стабилността на пътя на автомобил в случай на внезапна поява на препятствие на пътя. Корейските Kia EV6 и Jyundai Ioniq 5, например, показаха отлични резултати на теста, докато BMW i4 и Ford Mustang Mach-E не успяха да го направят.

Във видеото се вижда и как Mercedes-Benz EQE се справя със слалома. Седанът демонстрира пъргавина и малък наклон на каросерията и се вижда, че електронните асистенти също си вършат работата много добре.


0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 1 година )
    Водещият премиум-бранд GENESIS празнува двойна победа след като остана на успешната права и с 2 си ел.карс GV70 + G80 постига убедителна дабъл-победа в ежегодната классация на АУТО-БИЛД за най-добрите внасяни в DE през 2022 година машини. И таз награда е пряк резулат от отличното им качество, чисти емисии за ОК.среда и безшумното придвижване обезпечени от разнообразно серийно оборудване, комбинирано с изключително висок комфорт на каране и лежерно упр-ние на тез коли.... ЗАЩО ли так палучилас!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 1 година )
    Модерни стават видеоклиповете на тези инфлуенсъри, които препоръчват на зрителите да не купуват дадени стоки... И в случая на еМБечката въпросът е: 2В or NOT?!? Мен това почва силно да ме съмнява, като ги гледам колко 0лиг0ФРЕНСКИ ми изглеждат тез 2 барачки. . .
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    След като правят едно и също с абсолютно всички автомобили и ги тестът на абсолютно същия полигон с абсолютно същите шофьори и дават само най-добрите резултати постигнати от който и да е от шофьорите, няма причина да се съмняваш в резултатите. А незнайно защо, не са споменати резултатите на Тесла при това изпитание? Рекламодателя който е платил статията ли не позволява? Защото Тесла преминава през същото изпитание с 10 км повече, което е адски голяма разлика.
  • #1
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не знам, ама моята Фиеста има разлика в скоростта в един завой поне 5км/ч в зависимост от типа гуми, температурата и състоянието нагумиъе и асфалта. Не им вярвам на тия *** вече. Дават им кола, те я тетват 2-3дена било зимата, било лятото... и правят великите заключения кое ставало и кое не.