fallback

Шофьор на Tesla съди компанията за "принудителна катастрофа"

Потърпевшият твърди, че е натиснал спирачката, но колата ускорила сама

Поредното дело срещу Tesla е заведено в Ню Йорк. Ищецът е водач на служебна Tesla, която според него e катастрофирала заради неадекватно поведение на самата кола. Твърди се, че Tesla-та, която той е управлявал по време на работа, е започнала да се движи сама, като за малко не се стига до сблъсък с пешеходци. Накрая водачът се принудил да катастрофира, за да спре колата.                      Делото е заведено във Върховния съд на щата Ню Йорк от таксиметров шофьор на Revel. Мъжът твърди, че колата "внезапно и автоматично е ускорила напред" без каквато и да е видима причина.

Шамсузаман, както се казва потърпевшият таксиметров шофьор, твърди пред съда, че „е натиснал спирачките, но превозното средство не спряло и дори не е намалило, а е ускорило рязко“. „Тъй като няма друг начин да спре, шофьорът насочва автомобила към празен паркинг и се блъска в бетонна преграда на празното паркомясто “, се казва в съдебния иск.

Трябва да се отбележи, че това не е първият път, когато Tesla е съдена заради неизправностите на автомобилите си. До момента представители на компанията не са коментирали ситуацията.        

fallback
  • #21
    До 21 ( преди 1 година )
    Състоянието на автомобила няма значение. Дори да е унищожен напълно, всяка една Тесла изпраща логовете си в реално време по Интернет и тези логове са достъпни за Тесла. Точно това пропускат повечето такива тарикати. Освен това при отваряне на airbag изпраща абсолютно всичката информация, включително и записите от камерите за предишните няколко минути преди и по време на инцидента. Включително кой П " Ед & Ал е натиснат и с какво усилие, както и ъгълът и скоростта на завъртане на волана.
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    Щетите по автомобила са достатъчно малки за да може да се проведе разследване за причините. Освен ако не са че шофьорът е виновни и трябва да плаща като поп и затова търси някой да опере пешкира
  • #19
    Алекс ( преди 1 година )
    Некадърен шофьор е потрошил автомобила и сега иска ТЕСЛА да плати за неумението му.
  • #18
    До РУК ( преди 1 година )
    Това с верижните катастрофи мога да го приема. Ще ми обясниш ли обаче ако автомобилът е решил да ускорява а ти натиснеш спирачката която е хидравлична и електрониката не може да ти попречи по никакъв начин, какво ще се случи? Защото компютъра следи налягането към всеки един спирачен механизъм, както и на спирачната помпа и ги записва в логовете, а след катастрофа тези лъвове се проверяват. В 99% от случаите спирачката въобще не е натисната, но за сметка на това газта е била натисната на 100%
  • #17
    V3 ( преди 1 година )
    Да не е карал с функцията "един п. е.дал" за газ и спирачка?
  • #16
    РУК ( преди 1 година )
    Мишоче сладко! Тесла, както и много съвременни коли, освен функция за автономно спиране имат и функция за автономно ускорение!Писал съм по долу, при по простите коли му викат круизконтрол!Та тесла има бъг и със спирането и със ускорението!!!Има случаи в които без нужда ускорява и после рязко спира!Има и загинали във верижни катастрофи от този "ефект" Айде запознай се малко, па тогава пиши! Няма да си губя времето да ви уча тук!!!
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Защо винаги държите някой да се набута за да пробва нещо което вече е изпробвано и се знае? Има достатъчно ревюта на които се вижда с какво закъснение реагират гумите на резки завъртания на волана. При рязко завъртане на волана наляво и след това веднага надясно, гумите продължават да се въртят надясно докато в волана вече е направил половин оборот надясно. Вярно изоставянето е за 10 от секундата, но понякога може да бъде фатално. Преди това все се чудих от Тесла какво ще чакат.
  • #14
    До #13 ( преди 1 година )
    Ти щото си карал Toyota с такъв волан, та знаеш...
  • #13
    До перник ( преди 1 година )
    Както волана така и спирачките се управляват по механичен път и са пряко свързани. Електрониката има само помощни функции и както волана така и спирачките могат да работят дори да няма грам ток по каквато и да е причина. Точно затова лично аз имам резерви към онзи новият изрязания волан, който за да работи както трябва да го откачат механично от гумите както са направили от toyota. Тогава всеки един бъг може да те пребие. При toyota например има забавяне на реакцията, което може да е фатално.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Очевидно се мислиш за много интелигентен затова ще те попитам какво е вероятността в секундата в която получиш механична повреда на спирачките като да речем скъсване на спирачен маркуч, точно в същата секунда да получиш и бъг в софтуер който да натисне до дупка газта, за да се случи ситуацията от статията? Да не стане като в онзи клип в който уж през цялото време един професионален шофьор натискал спирачката, преминавайки през няколко светофара, а само веднъж премигнаха стоповете, заради рекупер
fallback
Последни