fallback

10-те най-бързо обезценяващи се SUV

Това са модели, които губят голяма част от стойността си за 3 години

Амортизацията е нещо, за което повечето купувачи на нови автомобили не искат да мислят, но винаги си струва да се вземе предвид при следващата покупка. В края на краищата никой не иска да купи кола, която няма да струва почти нищо, когато дойде време за продажба.

Експертите от изданието WhatCar? направиха списък на SUV-моделите, които претърпяват най-голяма амортизация през първите 3 години и пробег от 60 000 км. В нето са включени бензинови и дизелови автомобила - от малки и семейни SUV до пълноценни спортни SUV. Цените са в британски лири, като всички посочени модели само за 36 месеца губят повече от 50% от първоначалната си стойност.

10-те най-бързо обезценяващи се SUV (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Тези бензинки скоро никой няма да ги иска, дори и новите.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    В такъв случай се питам каква е далаверата да си купуваш нова кола в Англия при условие, че губиш толкова много пари през първите 3 г. Излиза, че е по на сметка да си вземеш 3-годишна кола. Тъкмо е приключила голямата обезценка и предстои по-слаба през следващите години и ще изгубиш много по-малко пари. Разбира се има го и момента, че ако никой не купува ново, няма да има и на старо и цените на коли 2-ра ръка ще скочат.
  • #9
    долният ... ( преди 1 година )
    пак бълнува! ново доказателство за менталните увреждания от системно ползване на рено ...
  • #8
    Ибн ебн Ал камил ( преди 1 година )
    Басиии......а каптюр, закупен за 25 000 лева,нов от шоурум....сега струва 23 000 лева ..........нисан жук ли е, джук ли е...,закупен на 27.12.2021 за 32 000 лева,сега ми дават 38 000........за какво пише този тук незнам....ХАХАХАХА.......
  • #7
    пропов ( преди 1 година )
    Това са коли с ограничен пазар и затова има такава загуба. Воланът им е от грешната страна и никой извън Кралството не ги иска. Поредната безполезна за нас статия. Ама народа чел недочел, разбрал недоразбрал и се хванахте за гушите вече. И всъщност класацията няма връзка с качествата на колите( твърде нови са), а отразява вкусовете - търсенето от купувачите. То ест колко са глупави или умни при избора ингилизите. Ниска цена - слабо търсене. Не значи че колата е лоша, просто не е Тойота или Ваген
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Най много се обезценяват електрокарите.Към края на гаранцията на батерията, цената на електромобила клони към нула.
  • #5
    До 3 ( преди 1 година )
    След като си такъв експерт и следиш цените и пазара, ще направиш ли разлика с обезценяването на автомобилите от великобритания, които са с десен волан и на практика нямат пазар в Европа с европейските автомобили, като тези в германия които се изнасят за цяла европа че дори и за Азия?
  • #4
    До първия ( преди 1 година )
    И ти си май на принципа чукча писател а не читател и не сметна за необходимо да прочетеш статията където си пише:"Цените са в британски лири, като всички посочени модели само за 36 месеца губят повече от 50% от първоначалната си стойност."То ако имаше малко обща култура, щеше да знаеш и какви по народност са "Експертите от изданието WhatCar"
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Не се съмнявам в моделите изброени тук, че се обезценяват бързо, но чак такава обезценка не съм виждал. Струва ми се, че е прекалено за 3 г. с над 50-60% да се обезценяват. Говорим за средна обезценка. Значи има и по-евтини от тези, както и по-скъпи. Следя пазара коли втора употреба и 3-годишни с толкова ниски цени не съм виждал, освен, ако е на много км. колата и има удар някъде или с някакви проблеми. Всеки може да отвори мобилето. Немското за по-достоверно и да види, че няма такава обезценка.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Стелантис е отчетливо най-зле в класацията след това немските и корейските марки
fallback
Последни