fallback

Ford обяви, че започва да пести от части

Компанията намалява разходите и ще се опита да печели от дигитални услуги

Изпълнителният директор на Ford Джим Фарли призна, че компанията е в задънена улица с ниски маржове на печалба, слаб растеж и евтини акции. Затова е време е за промяна - Ford ще спре да се конкурира в най-пренаситените пазарни сегменти, и ще разчита на приходи от софтуер и цифрови услуги. .

Новата стратегия предвижда компанията да намали разходите, за да увеличи печалбите. Всички заводи на Ford ще внедрят „лека дисциплинирана операционна система“. Например новото поколение на пикапа F-150 ще има с 2400 части по-малко от своя предшественик. Намаляването на частите ще доведе до намаляване на разходите, пише The Washington Post.

Втората посока е подобряване на качеството на автомобилите, което ще позволи да се харчат по-малко пари за гаранции и кампании за изтегляне. Списъкът с доставчици ще бъде ревизиран, за да включва само компании, доставящи висококачествени части.

Ford ще се съсредоточи върху софтуера и свързаните услуги, както и върху емблематични превозни средства като пикапи, големи SUV, товарни превозни средства и усъвършенствани електромобили от второ поколение. Всичко това накуп ще позволи на автомобилния производител да продаде 5,6 млн превозни средства през 2026 г. (срещу 4,2 млн през 2022 г.) и да достигне рентабилност от 10%.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    2400 части по-малко
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Единствено Форд пикап или Мустанг си заслужават. Всичко друго е конфекция и ширпотреба с лошо качество. А това което са решили да правят с пестенето на чсти, още повече ще влоши нещата в компанията.
  • #10
    Форд е на зор сега . ( преди 1 година )
    и почна да прави добри коли - напр. новият Рейнджър Раптор! Но и това ще е до време.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Голям страх тресе нашенскиО гольо , че няма да може да прави от три коли една , или че няма да има коли за по илядо лева. Ми ще изкарвате повече , Mи3epHици , а не да ми карате с гуми на 10г , права тръба , и по пет кила кит на елемент !
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    До 1.Като лятото от алуминий купе на Тесла.При катастрофа изхвърляш цялото купе,не подлежи на ремонт.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    "Икономията е майка на мизерията." ("Опасен чар"). Култова фраза от невероятен български филм, която е в сила винаги. Не се сещам някой производител да успял чрез икономисване на части. Обикновено повече затъват. Точно стара компания, като Форд би трябвало да го знаят много добре, но явно тези, които управляват компанията са завършили Харвард, като нашите Кирчо и Кокорчо и толкова си могат.
  • #6
    До 1 ( преди 1 година )
    От най-надеждните е Tesla, няма що :D
  • #5
    Пешо от Нови хан ( преди 1 година )
    Да спрат производството (всички марки автомобили) на модерните тъпкани с електроника коли и да започнат правенето на коли от преди 1995год. когато бяха здрави и дълголетни коли.
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    Като заговори за компютри, ако се върнем на автомобилите, спомняш ли си причината volkswagen да започне да произвежда id 3, но цяла година да не може да го продава? Причината беше че в него има около 20 компютърни модула произведени от различни доставчици с различен софтуер, които не успяваха да комуникират помежду си и екип от ако не се лъжа 10 000 човека, всеки ден отстраняваше около 1000 грешки и така почти година докато го закърпят за да проработи. Тесла прави това с един централен компютър
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Да но защо смяташ че това е хубаво нещо? Лаптопите и телефоните вече минаха по този път и какво стана? Счупиш ли се нещо - хвърляш, защото има всичко 3 компонента които подлежат на смяна, но тя струва 50% от цената на ново устройство и няма смисъл.
fallback
Последни