IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Mercedes E-Class All-Terrain – какво е известно до момента?

Комбито с повишена проходимост ще получи електрифицирани двигатели

Новият Mercedes E-Class дебютира само преди няколко седмици и сега всички очакваме премиерата на всъдеходното комби All-Terrain – модел, който от години е неизменна част от гамата на модела. Преди това обаче ще видим стандартното комби, чиято премиера ще се състои до края на годината.


Mercedes E-Class All-Terrain


Какво е известно до момента за E-Class All-Terrain? Отговор на този въпрос дават колегите ни от Motor1, които публикуваха и как според тях ще изглежда този автомобил. В случая част от дизайна е взет от седана, като отпред ще има увеличена решетка на радиатора, която ще получи специфичен дизайн с по-големи хромирани ленти. Ще има черни вложки по краищата и специфичната графика на LED-фаровете.

Както и досега, „всъдеходната“ модификация ше получи допълнителна защита, която ще придаде „по-здравеняшки“ вид на комбито. Версията All-Terrain ще има специфично калибриране на окачването AirMatic, малко по-висок просвет (може би с 20 или с 30 мм) и специфични програми за шофиране, за да се справи при офроуд.


Mercedes E-Class All-Terrain


Що се отнася до технологиите, те ще бъдат взаимствани от новата E-Class, което означава присъствие на MBUX Superscreen. Както и в сегашния модел, комбито ще получи регулиране на скоростта при спускане - устройство, което се намесва в работата на ESP, като регулира системата, предотвратяваща плъзгането, и поддържа най-стръмните спускания.

Сред двигателите, налични в седана E-Class, комбито All-Terrain трябва да приеме мекия дизелов хибрид 220d с 4Matic задвижване на всички колела, както и plug-in хибридите 300e и 400e, като последният също е оборудван със задвижване на четирите колела.


Mercedes E-Class All-Terrain


Дизеловата версия се задвижва от 2,0-литров двигател със 197 к.с. и 440 Нм, докато двата хибрида имат обща мощност съответно 312 к.с. и 380 к.с. Настоящото поколение на E All-Terrain се предлага и в неелектрифициран дизелов вариант 400d с 6-цилиндров мотор с 330 к.с, който обаче ще бъде пенсиониран.

Що се отнася до цените на всъдеходното комби на Mercedes, очаква се увеличение в сравнение с текущите, като те ще стартират от 70 000 евро за версията 220d 4Matic.


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Интересни ми е тези "всъдеходни модификации" колко често ще излязат извън пътя, на нещо различно от малко тревичка, през която минава и обикновена кола.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 10 месеца )
    За мен, през последните 10-на години, като най-отличаващи се с постиженията си /сумарно/ по отношение на качество, надежност, ергономия, екология, дизайн и безопасност /тестовете Euro Ncap/ са производителите Мерцедес, Волво и Форд. Разбира се има и други, които могат да се похвалят с много, но тук говорим за комплексно представяне на повечето им модели с неуспорими успехи, като функция между концепция,изпълнение и одобрение на клиентите.
  • #2
    6 rate up comment 2 rate down comment
    ако некой ти счупи п ( преди 10 месеца )
    ..направо не знам как ще се справяме тука без твойте "позитивни" коментари!
  • #1
    4 rate up comment 20 rate down comment
    Факт ( преди 10 месеца )
    Мерседес коли не могат да правят