fallback

Цените на новата Dacia Duster са ясни

Следващото поколение на румънския бестселър ще получи богат избор от двигатели

Остават броени месеци до официалния дебют на третото поколение на кросоувъра Dacia Duster. Моделът ще получи радикално преработен външен вид и технически компоненти, така че производителят възлага големи надежди на тази нова генерация.

Известно е, че в основата на новото поколение ще бъде платформата CMF-B на концерна Renault, на която са базирани Sandero и Jogger. Dacia Duster 2024 ще нарасне на размери и ще достигне дължина от 4440 мм, което е с почти 10 см повече от настоящата версия на модела.

Благодарение на това салонът ще стане по-просторен и удобен. Колата ще разполага и с модернизирано интериорно оборудване и ще предлага нови възможности за персонализация.

Що се отнася до външния вид на новия кросоувър, той ще стане по-брутален. Каросерия с рязко изразени ръбове, по-мощна предна част, широк атлетичен преден капак, оригинална LED оптика, изразени арки на колелата и големи джанти ще се превърнат в отличителен белег на модела.

Dacia Duster в третото поколение ще използва и нови двигатели от Renault Group. Основната версия ще бъде оборудвана с 1.6-литров бензинов двигател с мощност 140 к.с. Ще има и версии със 105 конски сили 1.0 TCe GLP и със 130 коня от мотор 1.2. Всички, работещи с ръчна скоростна кутия.

По-късно ще се появят хибридни опции, базирани на 1.2-литров двигател, които ще са с мощност 120 и 140 к.с. Въпреки многото промени, Dacia Duster ще запази бюджетната цена. Според френското издание Largus цената ще започва от 16 000 евро.

Цената на хибридните опции обаче ще бъде доста по-висока, като ще стартира от 26 000 евро. Ще припомним, че през миналата 2022 година. Duster стана третият най-продаван кросоувър в Европа.

fallback
  • #6
    Holi ( преди 1 година )
    Кола за бедни.Казах.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    До 3,ти като четеш осъзнавш ли написното или просто ей тъй да пишеш.Пише новите мотори на Рено,а не старите 1.6 който също е бегач на дълги разстояния с по над 500 х.км. пробег.Най-важното е новата технология.А БМВ с големите матори харчат на д 1 л на 10 х.км.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    До 2 миксер е глава та ти,използването на нови технологии няма нищо общо с неадекватното мислене на невежи и технически неграмотни,които пляскат простотии.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Колата изглежда доста модерно. Задните стопове обаче развалят цялата картина и доброто впечатление. Двигателите не ме кефят. Всички са с принудително пълнене, което означава, че ще има проблеми. Някъде бях чел, че този 1,6 има проблем с разхода на масло. Стария атмосферен беше слабичък откъм мощност, но беше железен мотор. Един от малкото наистина здрави двигатели на Рено. С газова уредба беше и много икономичен. Приятел имаше и средно му харчеше 8/100. На тази кола и трябва 1.8-2.0 мотор.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Двигателите са неадекватни според мен. Единствено 1,6 е горе-долу ок, но другите са миксери. Как може да сложиш 1,0 мотор на газ? Това моторче е слабо за малка градска кола, а какво остава за кола от този клас. Както и да е те си знаят. Хибридите им и те са някаква смешка. Меки хибриди, които не правят никаква икономия на гориво, че да си заслужат високата цена.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Цена за сметка на качество? Познати са триковете, когато за да запазаят цената, намалат грамажа, та при автомобилите, явно ще е за сметка на качество / матеряли.
fallback
Последни