fallback

Експерти посочиха колите, които ще изкарат 400 000 км

Според iSeeCars най-издръжливи са пикапите, а Toyota е на първо място при марките

Средно едно превозно средство има 11,8% шанс да издържи 400 000 км без основен ремонт, показва проучване на експертите от iSeeCars. Благодарение на него бяха определени и 23-те най-здрави модела, които имат шанс да достигнат подобен пробег.

Проучването на iSeeCars включва 260 млн автомобила, произведени от 2012 до 2022 г. То има за цел да определи кои модели е най-вероятно да оцелеят, след като са навъртели 1/4 милион мили (400 000 км). Начело в списъка са пикапите, а при марките лидер е Toyota, която има 8 автомобила от общо 23. Най-издръжливият модел обаче е на Ford – това е пикапът Ford F-350 Super Duty, при който шансът да изкара 400 000 км е 49,1%.

Като цяло, пикапите и Тойотите заемат повече от половината места в класацията. SUV-моделите също се представят добре, като 8 от тях попадат в списъка. Три седана и един миниван също имат над 20% шанс да изкарат четвърт милион мили или повече.

Колите, които ще изкарат 400 000 км

1. Ford F-350 Super Duty - 49,1%

2. Toyota Land Cruiser - 47,9%

3. Toyota Tundra - 47,9%

4. Toyota Sequoia - 47,1%

5. Ford F-250 Super Duty - 43,6%

6. Honda Pilot - 42,7%

7. Toyota Tacoma - 41,7%

8. GMC Sierra 2500HD - 41,3%

9. Chevrolet Silverado 2500HD - 41,2%

10. Toyota 4Runner - 41,0%

11. Toyota Avalon - 33,1%

12. Chevrolet Silverado 1500 - 31,0%

13. Acura MDX - 29,2%

14. Honda Element - 27.8%

15. Honda CR-V - 27,5%

16. Honda Accord - 27,1%

17. Chevrolet Avalanche - 26,7%

18. Ram 2500 - 26,3%

19. Ram 3500 - 24,3%

20. Toyota Sienna - 23,3%

21. Subaru Outback - 22,3%

22. GMC Yukon XL - 21,3%

23. Toyota Camry - 20,4%

Средният показател за цялата индустрия, тоест за всички модели, представени на пазара в САЩ, е 11,8%. Ако се гледат отделните сегменти с най-голям шанс да изкарат 400 000 км са пикапите – 25,9%. При SUV-моделите резултатът е 15%, при седаните – 8,6%, а при минивановете – 5,9%.

fallback
  • #18
    джо ( преди 11 месеца )
    Интересно няма нито една Немска кола в класацията може би са забравили или са извън списъка.
  • #17
    Фитипалди ( преди 1 година )
    Излишно са си правили труда. Отговорът е *** - всички коли, произведени преди 2000 година. В момента карам две такива, като и двете са над 400 000 км. Ако по-новите се нуждаят от такава класация, по-добре да си караме старите автомобили.
  • #16
    Някой ( преди 1 година )
    А то в България ако купиш кола под 500000 км си е шестица от тототоС
  • #15
    Ха ха ха ( преди 1 година )
    В БГ всяка втора кола е на 2-3милиона километра
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Имаме служебни бусове Форд на по 800 хиляди и фокуси на по 500 хиляди като сменяте масло редовно ще изкарат.
  • #13
    Ха-ха ( преди 1 година )
    Навремето Мерцедес 123 Д, като таксита на Балкантурист, правеха над 1 милион километра...
  • #12
    Kasim ( преди 1 година )
    Това е смешно всяка кола която се обслужва редовно на време може да изкара не 400000 км а и много повече
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Метановата ми Зафира ми е първо поколение и е на 600 000 км и от към двигател и ръжда не съм имал никакви проблеми. Ако предишните собственици са връщали километраж може да е и на чудовищни километри. В интерес на истината всичко останало се е разваляло по няколко пъти. Та мисълта ми е, че всичко опира до това как си ги поддържаме колите...
  • #10
    До 9 ( преди 1 година )
    Абсолютно всички професионални, товарни и работни машини както и повечето военни наземни машини са ДИЗЕЛ! Камиони, автобуси, малки бусове, всякакви видове селскостопанска и строителна техника, генератори, локомотиви, влекачи и така нататък. Бензина е за състезателни коли и за моторетки. Може също да видите какво карат в пустинните райони на дълги разстояния. Основно дизелови японски джипове и пикапи. Toyota, Nissan, Mitsubishi... Единствено в Дубай карат бензинови джипове но на късни разстояния
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак обичайни те заподозрени Тойота и Хонда са най-здравите, а немските пръчки висят по сервизите.
fallback
Последни