IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти посочиха колите, които ще изкарат 400 000 км

Според iSeeCars най-издръжливи са пикапите, а Toyota е на първо място при марките

Средно едно превозно средство има 11,8% шанс да издържи 400 000 км без основен ремонт, показва проучване на експертите от iSeeCars. Благодарение на него бяха определени и 23-те най-здрави модела, които имат шанс да достигнат подобен пробег.


Toyota Land Cruiser


Проучването на iSeeCars включва 260 млн автомобила, произведени от 2012 до 2022 г. То има за цел да определи кои модели е най-вероятно да оцелеят, след като са навъртели 1/4 милион мили (400 000 км). Начело в списъка са пикапите, а при марките лидер е Toyota, която има 8 автомобила от общо 23. Най-издръжливият модел обаче е на Ford – това е пикапът Ford F-350 Super Duty, при който шансът да изкара 400 000 км е 49,1%.

Като цяло, пикапите и Тойотите заемат повече от половината места в класацията. SUV-моделите също се представят добре, като 8 от тях попадат в списъка. Три седана и един миниван също имат над 20% шанс да изкарат четвърт милион мили или повече.


Ford F-350


Колите, които ще изкарат 400 000 км

1. Ford F-350 Super Duty - 49,1%

2. Toyota Land Cruiser - 47,9%

3. Toyota Tundra - 47,9%

4. Toyota Sequoia - 47,1%

5. Ford F-250 Super Duty - 43,6%

6. Honda Pilot - 42,7%

7. Toyota Tacoma - 41,7%

8. GMC Sierra 2500HD - 41,3%

9. Chevrolet Silverado 2500HD - 41,2%

10. Toyota 4Runner - 41,0%

11. Toyota Avalon - 33,1%

12. Chevrolet Silverado 1500 - 31,0%

13. Acura MDX - 29,2%

14. Honda Element - 27.8%

15. Honda CR-V - 27,5%

16. Honda Accord - 27,1%

17. Chevrolet Avalanche - 26,7%

18. Ram 2500 - 26,3%

19. Ram 3500 - 24,3%

20. Toyota Sienna - 23,3%

21. Subaru Outback - 22,3%

22. GMC Yukon XL - 21,3%

23. Toyota Camry - 20,4%


Toyota Camry


Средният показател за цялата индустрия, тоест за всички модели, представени на пазара в САЩ, е 11,8%. Ако се гледат отделните сегменти с най-голям шанс да изкарат 400 000 км са пикапите – 25,9%. При SUV-моделите резултатът е 15%, при седаните – 8,6%, а при минивановете – 5,9%.


0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    джо ( преди 1 година )
    Интересно няма нито една Немска кола в класацията може би са забравили или са извън списъка.
  • #17
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Фитипалди ( преди 1 година )
    Излишно са си правили труда. Отговорът е *** - всички коли, произведени преди 2000 година. В момента карам две такива, като и двете са над 400 000 км. Ако по-новите се нуждаят от такава класация, по-добре да си караме старите автомобили.
  • #16
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Някой ( преди 1 година )
    А то в България ако купиш кола под 500000 км си е шестица от тототоС
  • #15
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Ха ха ха ( преди 1 година )
    В БГ всяка втора кола е на 2-3милиона километра
  • #14
    22 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Имаме служебни бусове Форд на по 800 хиляди и фокуси на по 500 хиляди като сменяте масло редовно ще изкарат.
  • #13
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Ха-ха ( преди 1 година )
    Навремето Мерцедес 123 Д, като таксита на Балкантурист, правеха над 1 милион километра...
  • #12
    27 rate up comment 8 rate down comment
    Kasim ( преди 1 година )
    Това е смешно всяка кола която се обслужва редовно на време може да изкара не 400000 км а и много повече
  • #11
    23 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Метановата ми Зафира ми е първо поколение и е на 600 000 км и от към двигател и ръжда не съм имал никакви проблеми. Ако предишните собственици са връщали километраж може да е и на чудовищни километри. В интерес на истината всичко останало се е разваляло по няколко пъти. Та мисълта ми е, че всичко опира до това как си ги поддържаме колите...
  • #10
    16 rate up comment 10 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Абсолютно всички професионални, товарни и работни машини както и повечето военни наземни машини са ДИЗЕЛ! Камиони, автобуси, малки бусове, всякакви видове селскостопанска и строителна техника, генератори, локомотиви, влекачи и така нататък. Бензина е за състезателни коли и за моторетки. Може също да видите какво карат в пустинните райони на дълги разстояния. Основно дизелови японски джипове и пикапи. Toyota, Nissan, Mitsubishi... Единствено в Дубай карат бензинови джипове но на късни разстояния
  • #9
    35 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак обичайни те заподозрени Тойота и Хонда са най-здравите, а немските пръчки висят по сервизите.