fallback

Вместо да отиде за скрап, Tesla Model 3 получи нов живот

Пълното възстановяване на колата излезе по-евтино от покупката на нова (ВИДЕО)

Този собственик на Tesla Model 3 не е получил колата си по традиционен начин. Това означава, че той не я е купил нова от Tesla, както и не се е сдобил с нея от пазара на употребявани автомобили. Електрическата кола е била пусната за продажба от компанията Geico, след като е била обявена за „тотал щета“.

Разбитият Model 3 е закупен на търг, като новият собственик – млад мъж на име Уинстън (18 години), предлага най-високата оферта – 15 000 долара. Неговият план е да възстанови колата в гаража си, като крайната цел е е да се сдобие с най-евтиния Model 3 в САЩ.

Tesla продължава да намалява цените на автомобилите си, но нов Model 3 все още струва близо 40 000 долара, като за тази сума купувачът получава базовата версия с един двигател, задно предаване и пробег от 450 км. Този Model 3 е произведен през 2018 г., като е катастрофирал, но Уинстън не се притеснява от състоянието му и започва работа.

Младежът първо премахва щетите по каросерията и сменя въздушните възглавници. С помощта на USB-устройство той получава достъп до съхранените във вградения компютър данни за автомобила и така успява да разбере точно какво се е случилото с колата. Тъй като превозните средства на Tesla имат стандартни камери за управление и базирана на камера система за сигурност Sentry Mode, те записват кадри от случващото се около колата и така Уинстън получава важни сведения за катастрофата, които му помагат при ремонта.

В крайна сметка новият собственик плаща 9000 долара за части и около 1000 долара за различни такси, като общите разходи по електромобила достигат 25 000 долара плюс три месеца упорит труд. Уинстън среща големи проблеми, за които не е подготвен. Оказва се, например, че е необходима смяна на цялото табло, за да бъде поставена нова въздушна възглавница.

За три месеца младежът научава много. Сега той се надява не само да кара Tesla, но и да работи за американския производител на електромобили, като вече дори си е подал документите в компанията.

fallback
  • #22
    Баце ( преди 1 година )
    Друго не знам , но елкарите станаха модерни и вече гъмжи от тях в софето.
  • #21
    До Турбогоста ( преди 1 година )
    Минал се е! Както казах минал е вече 4 000 мили, минал е всякакви тестове, минал е и всички бюрократични проблеми за да си кара автомобила и както е написано всичко това му е излезнало 1000$, което не е евтино но пък и не е кой знае колко. Като намериш интернет, намериш време, но най-вече намериш някой който знае английски, можеш да погледнеш канала на момчето, за да не се минаваш и ти да приказваш глупости, докато той минава километри. Много ви бива да казвате на черното бяло и да си ВЯРВАТЕ!
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    Три месеца труд по 50 $ за час работа в автосервиз,нещо сметката не излиза.В САЩ такива ремонти се извършват само в автосервизи.Кой ще ти позволи да регистрираш автомобил ремонтиран от непрофесионалист.
  • #19
    Турбо ( преди 1 година )
    Имам достатъчно мегабайти.Все пак съм на работа а не безработен като теб.Нямам време да се занимавам с глупости и да гледам всеки рекламен клип.След такъв удар предницата е крива,каквото и ще да казват.Тоя се е минал яко.
  • #18
    До 16 ( преди 1 година )
    Ето го още един който няма интернет и не знае английски. Всъщност от март досега съм му навъртели 6 000 км и ще продължат да му навъртят по 3000 км на месец като с предишния си автомобил. Вие продължавайте да разправяте как никога няма да тръгне и не може да се регистрира. Да не мислите че някой ще се впечатли от пълната винни адекватност необразованост и липса на каквото и да било мислене? Толкова пъти сте го доказали, че няма нужда да ни го натрапвате повече. Знаем ви. Знаем те, де.
  • #17
    До турбогоста ( преди 1 година )
    Няма нужда да пишеш с много никове. Знаем се и те познавам дори без ник да пишеш. Пък и не са много тези които нямат мобилни данни и не могат да отворят и един клип в youtube и приказват глупости само защото не са го изгледали. Като например че няма проблеми с геометрията на предницата. Този автомобил е проектиран от истински инженери, а не от маркетинг отдела след одобрение от счетоводството. Има си crash bar зад бронята, който поема ударите и се сменя като резервна част, вместо да се "изчуква"
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Скрапа не му мърда на тоя електрокар. *** заел се да го ремонтира просто го е отложил с няколко месеца.
  • #15
    Турбо ( преди 1 година )
    До 8.Защо мислиш са обявили колата за тотал щета?Точно заради геометрията на предницата.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Тоя явно е раждан в Горубляне
  • #13
    До 9 ( преди 1 година )
    Ти дори не можеш да ми разбереш въпроса, когато ти го задавам в прав текст, камо ли самостоятелно да стигнеш до него и да си го зададеш. Смяташ ли че възстановяването на еърбеците и боядисването на автомобил от подобен клас ще ти струва по-малко? Ремонта на двигателя трябва просто да го добавиш към ремонта на останалите щети на теслата. Или и на тебе ти свършиха бързите мегабайти на предплатената карта на iphone за да видиш какви са били резервните части и дали ще се различават при друга марка ?
fallback
Последни