fallback

Вместо да отиде за скрап, Tesla Model 3 получи нов живот

Пълното възстановяване на колата излезе по-евтино от покупката на нова (ВИДЕО)

Този собственик на Tesla Model 3 не е получил колата си по традиционен начин. Това означава, че той не я е купил нова от Tesla, както и не се е сдобил с нея от пазара на употребявани автомобили. Електрическата кола е била пусната за продажба от компанията Geico, след като е била обявена за „тотал щета“.

Разбитият Model 3 е закупен на търг, като новият собственик – млад мъж на име Уинстън (18 години), предлага най-високата оферта – 15 000 долара. Неговият план е да възстанови колата в гаража си, като крайната цел е е да се сдобие с най-евтиния Model 3 в САЩ.

Tesla продължава да намалява цените на автомобилите си, но нов Model 3 все още струва близо 40 000 долара, като за тази сума купувачът получава базовата версия с един двигател, задно предаване и пробег от 450 км. Този Model 3 е произведен през 2018 г., като е катастрофирал, но Уинстън не се притеснява от състоянието му и започва работа.

Младежът първо премахва щетите по каросерията и сменя въздушните възглавници. С помощта на USB-устройство той получава достъп до съхранените във вградения компютър данни за автомобила и така успява да разбере точно какво се е случилото с колата. Тъй като превозните средства на Tesla имат стандартни камери за управление и базирана на камера система за сигурност Sentry Mode, те записват кадри от случващото се около колата и така Уинстън получава важни сведения за катастрофата, които му помагат при ремонта.

В крайна сметка новият собственик плаща 9000 долара за части и около 1000 долара за различни такси, като общите разходи по електромобила достигат 25 000 долара плюс три месеца упорит труд. Уинстън среща големи проблеми, за които не е подготвен. Оказва се, например, че е необходима смяна на цялото табло, за да бъде поставена нова въздушна възглавница.

За три месеца младежът научава много. Сега той се надява не само да кара Tesla, но и да работи за американския производител на електромобили, като вече дори си е подал документите в компанията.

fallback
  • #42
    До 41 ( преди 1 година )
    А искаш ли с 10 ника от името на 10 човека да ти кажа че има смисъл и да го подкрепя с 15 плюса а пък на тебе да ти сложа 15 минуса? Те собствениците на тесла ако служиха чуждо мнение никога нямаше да си купят този автомобил.
  • #41
    до 38 ( преди 1 година )
    Ами и ти не изглеждаш особено зает, предвид че на всяка тема си на линия да се караш и да убеждаваш хората, че единственото добро и умно на този свят са Тесла и Мъск.
  • #40
    До 39 ( преди 1 година )
    Ще си вземат на същите километри без проблеми за 30 000 точно на 30 февруари. А пича е искал да се научи и сега ще работи като сервизен техник на тесла. Каквото и да се случи по автомобила може да си го поправи сам, а най-ценното в процеса е че се е научил и автомобилът е минал всички сервизни проверки без проблем, щом са успели да я регистрират отново и вече да
  • #39
    до електричаря ( преди 1 година )
    Поне 3ма човека ти казваме че е глупаво, без да броим "глупавите" застрахователни компании (а на тях хич не им е изгодно да я броят за тоталка). Но само ти знаеш че има смисъл да налееш 25к и купища свободно време в кола дето струва 30к без грижи.
  • #38
    анонимен ( преди 1 година )
    "Я разгледай картинката,цялата предница е помляна." Ето това показва и обяснява всичко. Всичките ти празнословия са преразказ по картинка като дори и статията не си прочел. Какво смяташ че има под този капак за да е толкова скъпо за ремонт? При покупката на автомобила са подходили точно като тебе и са подценили стойността на ремонта, защото не са знаели че за да сменят еърбеците трябва да сменят и цялото табло което им е излезнало доста скъпо. А има и още еърбеци отвсякъде, сигурността е топ!
  • #37
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно защото планират да я карат много е още по-глупаво. Вместо за 30-30 и малко да карат здрава употребявана, те дават 25 за меко казано кърпена. Или да си вземат нова за същите пари не ел която ще изкара 200к км без грижи.
  • #36
    Гостенино ( преди 1 година )
    Не знам по колко стотинки изкарваш на час та се правиш сметките на хората вместо да работиш за което ти се плаща в момента, но вземи да си договориш 5 лв повече месечно към заплатата да можеш да си платиш поне интернет към мобилния план защото продължаваш да се излагаш. Още при купуването на автомобила, семейството са решили че ще си е вечно тяхна защото смятат да и навъртят над 200 хиляди километра а минават по 36 000 км годишно. Така че какъв е проблемът? Излязла им е 15 хиляди по-евтино
  • #35
    анонимен ( преди 1 година )
    Това упражнение има смисъл само ако колата е била твоя, платили са ти застраховката и са "забравили" да ти приберат останките. Да дадеш 10к и да я продадеш за 20-20 и малко хил. Но да я купиш за 15к, да налееш 10к и после да е вечно твоя е безсмислено.
  • #34
    Гост ( преди 1 година )
    Какви еърбеци??Я разгледай картинката,цялата предница е помляна.
  • #33
    Гост ( преди 1 година )
    Този си е ремонтирал колата сам,къде ги слагаш двама работника?В Европа щели да забраняват сами да си сменяме гумите,ти ми говориш в САЩ сами да си изчукват и боядисват тенекиите.Грабвай килимчето и бии главата пред идола си Мъск.
fallback
Последни