fallback

10 купе-кабриолета, които липсват

В началото на XXI век тези коли се превърнаха в моден сегмент

През втората половина на 90-те години, след преодоляване на финансовата криза, която засегна европейската парична система между 1992 и 1993 г., хората правеха това, което правят винаги след преодоляване на икономическата рецесия - харчат пари и се опитват да си прекарат добре. Следвайки тази философия се появиха масово кабриолетите, припомня Motor1.es.

От този момент нататък модната тенденция се разви и чрез купе-кабриолети, които имат електрохидравлично задвижване на твърдия покрив. Елемент, който предлага по-голям комфорт - както климатичен, така и акустичен, и който ги прави по-безопасни срещу вандали. Но както всяка мода, купе-кабриолетите в крайна сметка потънаха в забрава. Вижте някои от тези автомобили.

 

10 купе-кабриолета, които липсват (ГАЛЕРИЯ)

 

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Големи разбирачи ей..както обикновено, впрочем. Мога да посоча един единствен проблем на подобен автомобил. Имах 307CC, проблемът е при много студено време, стъклата понеже са без рамка, замръзват и трудно се отрваря врата, още повече затваря. Мазането с препарати не помага особено, заради спецификата на уплатненията. Но това важи и за други коли без рамка, не само за кабрио.Голям багажник, няколко пъти до морето 4 човека! Карах я с газ, 8 разход, при отворен таван дълги предмети се возят и тн ...
  • #10
    I'm-ДртiйУАЙТBo ( преди 1 година )
    Антъни Пешо и Со. настана крайно време - с оглед понастъпващото топло летно време, да представите на широката аудитория и супер-шикозния и спиращ дъха ел.кабриолет - концептуалния модел на GENESiS - X-CONVERTIBLE с падащ покрив и великолепен красив дизайн,к. по думите на шефа им ЛЮК предстои /живот и 3драве!/ да види бел свет, т.к. тази машина от бъдещето има своето резонно присъствие в живота на ценителите на истинската качествена ЕСТЕТИКА от най-високо естество и това е един неоспорим ФАКТ!
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Никой от вас коментирате не е карал такава кола еос 211кс нямате и представа
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Кое не е вярно от казаното за тези коли, за да слагаш минуси? Напиши кое вместо да цъкаш!
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Забравих да спомена и намалената устойчивост на усукване. Това е проблем на всички кабриолети без значение с твърд или мек покрив са. Също така безопасността при такива коли е по-ниска отколкото при нормална кола с неподвижен покрив. Високият центърна тежестта увеличава веоятността колата да се обърне, а това е може би най-опасното нещо за хората в един кабриолет.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Другите минуси освен техн.проблеми са високият център на тежестта на колата, намален багажник и високата цена. Така, че това е причината да изчезнат колите със сгъваем покрив според мен, а те са съвсем реални и обективни.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-голям кеф е зимата да видя някой с такова кабрио да не може да си пусне покрива. Най-много съм виждал BMV Z4 в такова състояние. Те и сервизна акция бяха правили, но не успяха да го решат проблема, защото е нерешим. Инженерна грешка водата да се стича през място където има движещи се шина и ос, които трябва да са смазани, а водата отмива смазката и се блокира движението на елементите. На Опел и на Ауди бързо им изгарят електромоторите, а те не са никак евтини.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Не зная на кого липсват, но на мен специално не. Наистина е шукария, но минусите са много, за да си вземеш нещо подобно. Особено, откакто кукловодите ни тикат в това, колите да са лукс. Сега всеки гледа да му е изгодно, практично и икономично, а не шукарско.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Като дизайн тиграта доста добре изглежда дори и днес.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Второто поколение на кабриото на Волво е с твърд покрив, а не с мек. Първото беше с мек.
fallback
Последни