fallback

Какво се знае за новата "Лада"

Руското копие на китайския FAW Bestune ще е с по-малка мощност от оригинала, но с по-висока цена

Когато Renault, мажоритарният собственик на АвтоВАЗ, обяви оттеглянето си от Русия, мнозина очакваха краха на компанията, лишена от достъп до съвременни технологии. Година по-късно обаче руският производител се готви да пусне на пазара изцяло нов модел, при това - от по-висок клас в сравнение с бюджетната Granta. Вече ви разкрихме основните факти за новата Lada X-Cross 5, но ето и повече подробности за технологиите, производството и пазарните трикове, на които ще разчита моделът.            Новата Лада - какво е известно? (ГАЛЕРИЯ):

    

 

fallback
  • #31
    Дивака ( преди 1 година )
    Колкото и да плюете по руското автомобилостроене, все пак го имат и произвеждат! А къде е българското автомобилостроене?! И без оправдания!
  • #30
    сашо. ( преди 1 година )
    Това което е създадено преди 50-60 години като Лада Нива, сполучливите модели Лада Самара, УАЗ буханката бяха модели за времето много добри . Още продължават да ги произвеждат само Самара спряха в 2013 година обаче нови модели нямаха и нямаше да имат.
  • #29
    анонимен ( преди 1 година )
    Преди държавата беше виновна ,че едни и същи модели коли се произвеждаха с години но от 1990 година когато беше приватизиран за 30 години нищо ново. От там от тук вземаха технологии но нищо ново , не можаха да предложат. Един и същ модел с много малко изменения и стара технология даже най елементарното - въздушни възглавници или ABS- не можеха да произвeдат.Така ,че още 50 години нищо няма да могат освен да се оправдават и да хленчат и да обвиняват за всичко миналото им е виновно - типична е
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    До 17,2101 е със 150 подобрения в сравнение с ФИАТ 124,което на практика го прави друг автомобил,защото няма взаимозаменяемост на частите между двете,както например е при нашето някогашно БУЛГАРРЕНО,което с френското и испанското са на 100% идентични и взаимозаменяеми части.Порше участва в разработката само на 1 елемент от купето на Самара-та,а Счупел има толкова общо с Калина,колкото КрАЗ с МАК.
  • #27
    анонимен ( преди 1 година )
    До 14,защото нещо за 50 хилки от утвърден производител ще е с манивела на задните жамлъци и с клима без авто и без фейсили ако е 2-3 употреба ще е изтърбушено до дупка.Или защото нямаш дори тези 50 хилки да си купиш квото и да е.
  • #26
    анонимен ( преди 1 година )
    До 10,да сравняват тези дето са си купили нова кола от магазин,а не сополи дето дори 20 годишен дръгел им е скъп,а те са преобладаващо коментиращите тук.Върнах се от една африканска държава и там автопарка им е на 5-6 години,вярно без премиуми,а от известна марка бюджетните модели но това говори много къде са те и къде ние и това в държава в Африка,не в Европа.
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    До 6,е ние понеже си неаме такъв и само плямпаме а по стандарт сме дори зад повечето африкански държави.За тва ни заобикалят и бягат като дявол от тамян всички и никой не инвестира тук,а само робски труд за жълти стинки.
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    До 5 в Бг се продавт предимно дръгели на найсе години и полумилионици на километри.Трябва да ги продават с флагчета като в автобусите едно време 500 х.км и т.н.
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    До екип аутомедия,защо пишете простотии,скромен пътен просвет от 180 мм,а да ви е известно,че западните и корейските псевдо суво.ве са с по-малък от този просвет.Един кодиак е съъс 182 мм.,Камика е с 170 велики и огромни мм. Асо ще се сравнява по пътен просвет да се сравняват псевдо *** джипки с Лада Нива или Тревъла,които са класи по просвет и проходимост над евро измишльотините наречени сув.,повечето от които са предимно с предно и сложена пластмаса под двигателя което е *** пълен.
  • #22
    анонимен ( преди 1 година )
    Те китайците може да ползват същите допустими стойности, но продължават да мерят по WLTP та реално са по-леки ограниченията.
fallback
Последни