IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изоставен VW Passat запали след 8 години на едно място

Този B4 изглежда в ужасно състояние, но защити имиджа си на много здрава кола (ВИДЕО)

Volkswagen Passat Variant (B4) от 1996 г. е семеен автомобил от среден клас и e един от най-популярните модели на за времето си. Освен това той е популярен и заради своята здравина, като доказателство за това е и видеото, публикувано в YouTuber-канала Flexiny, който се опита да рестартира екземпляр от модела, стоял неподвижно на едно място през последните 8 години.


VW Passat B4


Вижда се, че този Passat Variant е наистина в ужасна форма. Каросерията му е покрита с мръсотия и ръжда, като ясно си личат и ударите, които е понесла на много места. Комбито изглежда в безнадеждно състояние, но се оказва, че не е точно така..

Екипът на Flexiny е популярен с това, че връща към живот изоставени коли. Във видеото няма диалог, но е показана цялата механична работа, извършена за съживяване на колата, което е страхотно. 1,8-литровият четирицилиндров двигател под капака на Passat Variant B4 произвежда 89 к.с. и 135 Нм, като е съчетан с 4-степенна автоматична скоростна кутия. Това не е най-мощният двигател на пазара по времето си, но е напълно достатъчен за ежедневно придвижване до работното място и за по-дълги семейни пътувания.



Вече е известно, че бъдещето на Passat съвсем не е сигурно, тъй като Volkswagen спира популярния седан за Европа и Северна Америка. Следващото поколение ще се предлага само като комби на Стария континент, като то е разработено от Skoda и използва платформата MQB с по-чисти бензинови и дизелови двигатели, отговарящи на стандарта Евро-7.

Въпреки че седанът Passat Sedan вече официално не се предлага, Volkswagen има в гамата си лифтбека Arton, както и електрическия ID.7, който е с подобни размери. Неговият дебют за Европа ще се състои до края на годината.


0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Brudleyp ( преди 1 година )
    Цена?
  • #14
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Имам голф 2 с 1,6 дизелов мотор. 1984 г. Стоя доста години забравен под една джанка. Стана целия на " компот "... Сложих му акумулатор и о чудо!!! Веднага запали. Карах го 3- 4 години, като чаках да се развали... Това беше преди две години. Тогава му смених вече маслото и продължавам да си го карам. Перфектен е за града. С 4 скорости, ръчна . Сигурно е над 600 хил. км. Километража му се развали около 2000 год. ЖЕЛЕЗЕН !
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Бе то пали ама ни върви ни става за нещо
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дали има Тесла стояла 8 години и след това да върви?
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До #5 ( преди 1 година )
    Реално помпата издържа живота на ремъка,около 100к.Тя е консуматив!Колекторите и капака отдавна са пластмасови, може би от около 2000та.Драми там няма.В момента карам втория ми чисто нов автомобил след 2008ма,първия го продадох на около 170к, сменени 2 биелетки, демпфер и 4 крушки.Сегашния удря 80к, вече почти е на 4г.Пасат, остават ми 400к и ще ти кажа как вървят нещата. Мога да ти гарантирам, че състоянието ще му е по-добро от въздесъщия Б3!Карал съм и Корола модел около 2000, също без проблем
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Стар мотор се пали, като се махнат свещите и се налее масло в цилиндрите. Оставя се така да престои 24 часа. Развърта се само на стартер. С помпа или спринцовка се изсмуква маслото от цилиндрите, слагат се свещите и чак тогава се пали. Запалиш ли директно дълго стояла с години кола, то основният ремонт е гарантиран на 100%.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Този Пасатор и точно този двигател са много добри и надеждни. Може би последните истински немски здрави неща. После всичко отиде у ряката. Само че не се връзвайте на такива видеа! Ако в цилиндрите не е било налято масло преди да се остави колата, то те и сегментите за този период 100% са се спекли. Сегментите са доста корозивни и без масло ще ръждясат и мотора няма изобщо да завърти, а ако го направи ще задерат цилиндрите. Стар мотор се пали, като се махнат свещите и се налее масло в цилиндрите
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Цонко ( преди 1 година )
    Аз бях зае*ал едно бмв 3 години седеше забравено, но взе че запали, че и си върви дори.
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #5 ти ако искаш вечен автомобил не би трябвало да те интересуват новите - взимаш от времената когато са правили такива (1985) и си караш 54 години с него.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    basi ( преди 1 година )
    тоз по убав от моя, купувам