Всеки шофьор-ентусиаст ще ви каже, че ръчните скорости дават повече контрол върху автомобила и по-голямо удоволствие. Но също толкова вярно е, че в ежедневието, когато възможностите да караме за удоволствие са все по-редки, автоматикът е по-голямото удобство. Той има само два недостатъка - увеличава цената на автомобила, и добавя още една сложна и податлива на повреди система. В някои случаи тя едва издържа 100,000 километра, преди да се наложи сериозен ремонт.

Тук ще ви предложим четири кросоувъра с надеждни автоматици, които спокойно ще изкарат и 300,000 километра. Но има едно много важно условие: те се нуждаят от редовна поддръжка. Ако избирате употребяван автомобил с автоматик, първо направете внимателен преглед на трансмисията, и след това редовно сменяйте маслото и останалите консумативи. Тогава безгрижното ползване е гарантирано.
4 кросоувъра с надеждни автоматици (ГАЛЕРИЯ):
Като цяло това е солиден автоматик, който спокойно надхвърля 300,000 км. От Mazda препоръчват смяна на трансмисионната течност на всеки 80,000 километра, но много експерти са на мнение, че това трябва да става по-рано - примерно на около 65,000 км. С всяка смяна на маслото (ATF FZ Skyactiv) се сменя и филтърът. Добре е също да следите за състоянието на топлообменника, защото тази трансмисия е особено чувствителна към прегрявания.


0