IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Audi A8 ще бъде най-мощният модел на марката

Конкурентът на BMW i7 и Mercedes-Benz EQS обещава рекорден пробег с едно зареждане

Новото електрическо Audi A8 ще бъде пуснато в продажба през следващата година като луксозен, технологично напреднал и изключително мощен конкурент на Mercedes-Benz EQS и BMW i7. Той ще се настани на върха на гамата от повече от 20 нови автомобила, които германският производител се готви за пусна на пазара. И ще играе решаваща роля в позиционирането на марката, като се разграничи по-ясно от своите братя и сестри от Volkswagen Group с фокус върху премиум-автомобили с висок марж във всички основни сегменти, съобщава Autocar.


Audi


Премиерата на новото A8 ще се състои точно 30 години след дебюта на първата генерация. То ще използва най-голямата версия на разработената от Porsche и Audi платформа PPE, която ще дебютира тази година на новото Q6 E-tron. Архитектурата използва най-мощните задвижвания и радикални технологии, до които има достъп германската марка.

Флагманът на Audi ще следва стила на концепцията Grandsphere, където дизайнът е подчинен на ефективността при високи скорости, за да може да се конкурира успешно с моделите от този клас на BMW и Mercedes – два от електромобилите с най-голям пробег, продавани в момента. За това ще помогне и батерията с капацитет 120 кВт/ч, която трябва да осигури пробег от около 750-770 км. Автомобилът също ще бъде оборудван с функция за зареждане от 800 V, което ще му позволи скорост на пълнене на батерията от 270 кВт.


Audi


По-интригуващото е, че това вероятно ще бъде най-мощното Audi, когато бъде пуснато на пазара. Концептуалният модел предлагаше 720 к.с. и 960 Нм въртящ момент, което е повече от днешното Audi RS6 Competition, задвижвано с V8 двигател. Ускорението от 0 до 100 км/ч при електрическия флагман ще става за около 4,0 секунди.

Платформата PPE позволява завиване на задните колела до 5 градуса, както и електронен блокиращ заден диференциал за подобрено поведение при векторизиране на въртящия момент, като очаква тези функции да бъдат пренесени в новото A8. Освен това, концептът Grandsphere е проектиран за автономност от 4-о ниво, тоест не се изисква намеса на водача при управление, като разполага с прибиращ се волан и педали, автоматично регулиране на седалките с индивидуални звукови системи и набор от функции, контролирани с жестове.


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    QWERTY до Таласъм ( преди 1 година )
    Имбецилен рашистки КлоZет, Китай е много по-зависим от западни компоненти, отколкото Запада от китайски компоненти!
  • #8
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Таласъм ( преди 1 година )
    Подкрепяйте още Украйна и скоро ще започнете на каруци теглени от магарета да се возите , след като Китай ви спрат и компонентите за електрически коли ! *** ! Той тоя *** Шолц освен да затрие Германия , друго няма да направи !
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много ербап се пишеш, но я погледни последния тест на Бьорн на БМВ Х1: 160/229 Втч при 90/120, а Модел У е 155/214. Разликата е паднала до 7%, а ако погледнеш по-стария EQA е 32%. Това ти го казва инвеститор в Тесла, но реалист. Модел С е модел, който не бих си купил по много причини, а шофирам немски премиум точно в този сегмент. Модел У бих си купил (и вероятно ще го направя в момента, в който отворят представителство в БГ, но като втори автомобил).
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Дизайна ме кефи
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    "но до няколко години задвижващите системи на всички ще станат достатъчно добри за повечето хора" ех ако ми даваха само по долар, когато чуех това, сега щях да съм с няколко милиона по-богат. Ти поне се задоволяваш с малко, защото от 10 години слушам как догодина стогодишните ще пуснат свой модели които са много по-добри от тези на Тесла и така всяка година подред, а както виждаш засега не успяват да постигнат дори успехите на Тесла от преди 10 години. Очевидно не е толкова лесно както изглежда
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    "никой няма да иска да я погледне за толкова пари" ето че и съм си дал решението на въпроса. Вече не е толкова пари. Вече е с над 20 000 долара по-евтина и вчера обявиха шестото поредно намаление на цените само в щатите тази година. Според изказване на Илон Мъск при обявяване на финансовите резултати за тримесечието, въпреки тези шест намаления на цените, маржът на печалбата на тесла все още един от най-добрите в индустрията и предстоят още намаления на цените. Да му мислят останалите!
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до 2 ( преди 1 година )
    Така е, но до няколко години задвижващите системи на всички ще станат достатъчно добри за повечето хора и тогава изборът на марка ще се определя от други неща. Ако Тесла не си оправи нека като лукс и обезшумяване на Модел С, никой няма да иска да я погледне за толкова пари. При Модел3 и У нещата стоят другояче. Те вече изпреварват повечето марки като стойност за това, което предлагат.
  • #2
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако правилно съм разбрал, най-новото и мощно audi което ще излезе след години ще е по-бавно и по-маломощно от 10-годишна тесла. Не случайно в статията се казва че ще се конглокира само с bmw и mercedes, но не и с Тесла, защото там няма шансове дори и срещу 10-годишните модели, да не говорим за новите които са само от пет години на пазара
  • #1
    14 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не може някъде по тая кола да няма скрита малка печица на нафта. Дас ауто