fallback

VW отново призова за отлагане на Евро 7

Автомобилните производители са категорични, че новите регулации са твърде скъпи

Германският производител Volkswagen призова прилагането на новите стандарти на ЕС за емисии да бъде отложено поне до есента на 2026 г. Това е с година по-късно от планираното, като целта е всички нови автомобили да отговаря на Евро 7 най-късно до есента на 2027 г.

Във VW може да спазят този график, при условие че регламентът влезе в сила в средата на 2024 г. Той ще даде на всички производители двугодишно предизвестие да започнат да прилагат планираните стандарти, както и тригодишен срок, в който целият им автомобилен парк да отговаря на новите изисквания.

Държавите от Европейския съюз и законодателите ще преговарят по предложенията на Евро 7 тази година за по-строги ограничения за емисиите от автомобили и за тежкотоварни камиони и автобуси. Европейските производители на автомобили се борят срещу предложените регулации за емисиите, които според тях са твърде скъпи и невъзможни за прилагане със скоростта, която Европейската комисия очаква.

На свой ред Комисията твърди, че мерките са необходими възможно най-скоро, за да се намалят вредните емисии, докато автомобилите с двигатели с вътрешно горене остават на пътя. В същото време обаче, ако новите норми бъдат въведени от юли 2025 г., това ще доведе до спирането на много модели от производство.

Освен това, Volkswagen настоява и за промяна на други точки от регламента. Сред тях са ограниченията върху вредните частици, отделяни от спирачките и износването на гумите, също да бъдат отложени, но не се посочва докога.

fallback
  • #21
    До 20 ( преди 1 година )
    За тях се разберете с швабата. Според него след евро 7 няма да оцелее нищо по-голямо от toyota yaris е ще забранят движението на абсолютно всички нови автомобили по-големи от ярис.
  • #20
    до долния ( преди 1 година )
    Че тежките автомобили само електрички ли са ами ге класа бмв х5 и тн
  • #19
    До 18 ( преди 1 година )
    Електромобилите почти не ползват накладките за спиране. Някои електромобили дори са с барабанни спирачки, а не с дискови.
  • #18
    До долния ( преди 1 година )
    Що да няма по тежка кола се спира по трудно което означава по голям спирачен апарат сиреч повече изпошзван матрял за направата му в и отделяне на по голямо количество частици.Тоест има правопроп зависимост между теглото на автомобила и отделените пч от спирачните апарати
  • #17
    До 14 ( преди 1 година )
    10-20% повече фини прахови частици отделяни от гумите на по-тежките електромобили се компенсират от 100% по-малко прахови частици от ауспуха и 90% по-малко прахови частици от спирачките в сравнение с малки автомобили като ярис. А една бензинова corolla отделя повече общи прахови частици отколкото един електромобил, дори да е хибридна. А за 2030 година изискванията ще са за улавяне на фините прахови частици от спирачките и гумите и тогава теглото няма да има никакво значение.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Тея чалгари защо почнаха дават на задна. Нали бяха много въодушевени до миналата година и се хвалеха, че можели дори по-рано да спрат колите с ДВГ и да преминат на електрички. Сега се оказва, че са били поредните им лъжи. Явно са лъгали инвеститорите за повече пари, както и акционерите да не започнат да продават акциите си, но в един момент истината лъсна. Подобно е на дизелгейт. Не спират да лъжат и мамят трзи чалгари.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Големи сте смешници с тия обсъждания на елекртомобили,аз в софия много рядко виждам такива а тесла е като уникат,основно стари повредени пушещи дизеляци и газ/бензин кочини на 15-25 год.Какво коментирате и се палите от блатото ;)
  • #14
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, Зомбьо, защо реши че смятам че изискванията за Ярис и Ленд Крузър ще са различни? Намали малко фантазиите.. А Тойота може лесно да ограничи тежките модели, защото предлага и леки, но какво ще правят електокарите, които леки модели нямат? Точно така, ще лобират за намаляване на ограниченията за финни частици от гуми и спирачки - както вече ВАГ прави.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Хаха немските смешници за прахови частици от спирачките говорят при положение че недоразумението тди пуши отзад като парен локомотив
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Относно България,аз имам автомобил евро 6 с дпф и катализатор,ако се ползват 50% такива автомобили замърсяването на въздуха в градовете ще е поносимо,но като погледнете автопарка в България 80% са евро 2,3 с изтръгнати дпф/катализатори.....проблема не в двг,а липсата на законодателство и пълно безхаберие .
fallback
Последни