fallback

5 автомобила със скоростни кутии, които трябва да се загреят дори в топло време

Пропускът на тази процедура от страна на шофьора често води до сериозни проблеми

Опитните шофьори знаят, че двигателят трябва да се загрее преди пътуване. Същото трябва да се направи и със скоростната кутия. При някои модели тази операция е жизненоважна дори през лятото, така че трансмисията да може да служи вярно в продължение на много години.

Нека припомним накратко, че както автоматът, така и CVT-кутия не могат да се загреят, докато автомобилът е неподвижен. Това се прави в движение, при ниска скорост. Достатъчно е да карате около 5-10 минути, след което маслото ще се разпредели равномерно в цялата система. То ще достигне нормални температури и след това ще може ефективно да изпълнява функциите си. И ако шофьорът пренебрегне тази процедура, дори в топлото време се стига до повишено износване на части.

5 модела със скоростни кутии, които трябва да се загреят (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    джо ( преди 2 години )
    Най добре е гараж с парно няма значение можеш зимата да стоиш на студено но колата трябва да е на топло и то 22- 23-С.
  • #10
    До 10 ( преди 2 години )
    А ти правиш ли разлика между подгряване преди каране и подгряване преди зареждане? Или стана катовица то не било компютри, а било компоти. Единственият проблем при много студени температури е, че преди да загрее поне малко батерията, не ти работи регенеративното спиране, защото помпи много ток обратно в батерията, което не е окей за нея. Също така е ограничено и ускорението и със студена батерия вместо с 700-1000 коня разполагаш само с 300-400, ако това смяташ за проблем. Автомобилът сам се пази
  • #9
    До скъсания ( преди 2 години )
    Палят фериботите защото фериботите нямат система за гасене на електромобили. Да не мислиш че се палят само електромобили по фериботите и корабите? Само че на един бензинов автомобил като изпълниш помещението с въглероден диоксид, огъня не може да се поддържа защото му трябва кислород. При електромобилите въглеродния диоксид не помага.
  • #8
    До скъсани боксерки ( преди 2 години )
    В тези "фериботи" кръгчета ли правят или се зареждат? И 7-годишен няма да ти повярва на измишльотините.
  • #7
    Скъсани боксерки ( преди 2 години )
    Електричките така хубаво загряват, че чак си палят фериботите още преди да стигнат до собствениците си....
  • #6
    А между другото ( преди 2 години )
    Електричките се подгряват така, че най-много да те глобят за превишена скорост, защото най-бързото подгряване е като ускоряваш рязко и отпускаш газта за да върнеш енергията обратно и да загрееш батерията. Тоест качваш се и даваш газ до дупка, за да загрее.
  • #5
    До 2 ( преди 2 години )
    Зависи какъв автомобил си е избрал да си купиш. Ако си от феновете на toyota си е напълно прав. 1 000 км се изминават за 14,5 часа с безбройни спирания по зарядни станции и 300 киловатчаса, въпреки че кара се с ниска скорост за да е по икономична и на практика е повече от три пъти по-маломощна от mercedes EQS и tesla plaid, то изминават същия маршрут и разстояние за 9 часа с 250 киловата часа. Тоест хипотетично могат да минат 1500 км за 14 часа. Ти за колко ги минаваш и колко време ще спестиш?
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз съм чувал за гаражи даже имам няколко, ама повечето анти електрици тук нито се чували за гараж нито знаят за съществуването на такова понятие. Според тях 99,9% от българите никога не са си вкарвали автомобилите в гараж и нямат достъп до такъв дори да желаят. А 98% от автомобилите даже няма ли паркоместа и паркирали по градинките, затова дори на всяко парко място да има зарядна, те нямало да могат да зареждат защото в градинките нямало зарядни.
  • #3
    До 1 ( преди 2 години )
    За гараж чувал ли си?
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    При дневен пробег от 1500 км, с електриката нема да мога да изляза от зарядните. Айде нема нужда. Относно подгряването, да му мислят тези, които са с такива кутии. Аз повече от 30-60 сек не подгрявам, дори и това е много
fallback
Последни