fallback

5 автомобила със скоростни кутии, които трябва да се загреят дори в топло време

Пропускът на тази процедура от страна на шофьора често води до сериозни проблеми

Опитните шофьори знаят, че двигателят трябва да се загрее преди пътуване. Същото трябва да се направи и със скоростната кутия. При някои модели тази операция е жизненоважна дори през лятото, така че трансмисията да може да служи вярно в продължение на много години.

Нека припомним накратко, че както автоматът, така и CVT-кутия не могат да се загреят, докато автомобилът е неподвижен. Това се прави в движение, при ниска скорост. Достатъчно е да карате около 5-10 минути, след което маслото ще се разпредели равномерно в цялата система. То ще достигне нормални температури и след това ще може ефективно да изпълнява функциите си. И ако шофьорът пренебрегне тази процедура, дори в топлото време се стига до повишено износване на части.

5 модела със скоростни кутии, които трябва да се загреят (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    Карай ( преди 1 година )
    Четене на технически НЕПРЕВЕДЕНИ книжки на автомобил....... и съответните готини ВЪПРОСИ на КАРУЦА ИЛИ ФАЙТОН КАКВИ СКОРОСТИ И ПАРАШУТНИ СПИРАЧКИ.....
  • #20
    Yesand ( преди 1 година )
    Та, на среден клас малолитражки тези неща ми се струват най-добре балансирани за автомобили около милениума, и в следващите поколения при по тежките автомобили нещата са съсвем различни и стари срещу нови са с привкус на времената на инжинери, производства и дизайни, марки и т. н.
  • #19
    Хитпоинт ( преди 1 година )
    Металът не е стомана и джелезо а алумин и карбон без въглеродни *** и или дуралумин? не е *** и никой незнае че е по натоварена с теглото и на двигателя и че баланса е в трите компонента, двигател, трансмисия, шаси и/или рама, купе,...... е готино е и да си с удовлетворяваща спирачна система....
  • #18
    Същия ( преди 1 година )
    Не сте карали с общо мазане, двигатели и скорости с едно масло и двигатели и скорости с различни масла.... За скорости масла ги казват тънки( смях) не съм ги чел и с питане и търсене ще се запознаете и обогатите с познание и ще сте по запознати с технически изисквания, ако има и кой да пише и припомня, смях и недомислици....
  • #17
    Карай ( преди 1 година )
    Това е за 6 плюс, хи хи, верни глупости за неспазващите смени на масла и влизане в наука за работа на масла с различни специфики, за Бг 10w40 може и 5 /30 а има и кой да спори.... е който иска, намерете си статий за масла и се информирайте чрез и спорове, за незапознати и пешеходци е друг смях....
  • #16
    До #5 ( преди 1 година )
    Това хипотетично ми звучи като невъзможно. Относно за какво време аз минавам 1500 км и колко ще спестя? Да кажем за 11-11:30 часа, движение със 130-150 км/ч, едно зареждане и 2 почивки по 15 мин. С елекриката ще отида на с преспиване. Това ще спестя! Обхвата докато не им ги вдигнат поне на 1000 км, лично аз няма да си взема.
  • #15
    ПеВеЦе ( преди 1 година )
    Ако си нямате друга работа вииннтернетта- то Моля ви! ГОРЕЩО ви препоръчвам: Потърсете си Я ДРУГАДЕ
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Какви съединители е превеждал Петърчо в автомата на ZF при Range-a?!?!?
  • #13
    До 12 ( преди 1 година )
    Парното на 20 градуса няма да ти свърши работа трябва да го поддържаш на 80 градуса за да можеш да бъдеш и да тръгваш, защото очевидно не си прочел статията: Достатъчно е да карате около 5-10 минути, след което маслото ще се разпредели равномерно в цялата система. То ще достигне нормални температури и след това ще може ефективно да изпълнява функциите си. И ако шофьорът пренебрегне тази процедура, дори в топлото време се стига до повишено износване на части
  • #12
    Бай Пешо ( преди 1 година )
    Тази статия "плаче" за съдебен иск от страна на производителя. СПРЕТЕ С ГЛУПОСТИТЕ извадени от контекста.! Така ще се запознаете с параграфи от наказателния кодекс. (Кой разбрал, разбрал)
fallback
Последни