fallback

Tesla отново намали цените на всички модели

Поевтиняването за американския пазар достига 5000 долара

Tesla отново намали цените на цялата си моделна гама в САЩ, като този път поевтиняването е между 2% и 6%. Най-големи отстъпки – около 5000 долара, получават базовите варианти на Model S и Model, съобщава Automotive News.

Започвайки с Model Y - най-продаваният модел на Tesla, автомобилният производител пуска нов базов вариант за онлайн поръчки. Той е наречен просто Model Y, като цената му започва от 51 630 долара с включена в цената такса за доставка от 1390 долара.

Тази версия е с два електромотора (AWD), като е захранвана от батерия тип 4680, която позволява пробег от 450 км. Tesla намалява и цените на версиите Long Range и Performance с по 2000 долара, като първата започна от 54 630 долара, а втората – от 58 630 долара (и двете включват 1390 за доставка). Американският производител съобщава, че всички версии на Model Y отговаря на условията за федерален данъчен кредит до 7500 долара, така че клиентите получават сериозна отстъпки при избор на електромобила.

В същото време Model 3, който ще загуби половината от данъчния кредит след 18 април, поевтинява с 1000 долара, като това се отнася за базовия вариант със задно предаване, както и за версията Performance.

Базовият Model 3 RWD вече започва от 43 630 долара, докато Model 3 Performance е на цена от 54 630 долара (и двата включват 1390 долара за доставка). Задвижваният с батерии LFP Model 3 RWD отговаря на изискванията за до 3750 долара данъчни кредити от 18 април, докато Model 3 Performance отговаря на условията за пълните 7500 долара.

Най-големите отстъпки за скъпите Model S и Model X. Базовият седан Model S вече е с 5000 долара по-евтин, като цената му започна от 86 330 долара, докато кросоувърът Model X получава същото намаление за базовия вариант, който вече струва 96 630 долара (и в двата случая цената включва 1390 долара за доставка).

Това е третото намаление на цените на моделите на Tesla от началото на годината. Най-голямото беше през януари, когато колите на марката поевтиняха с до 20%. Model S и Model X обаче не се класират за данъчен стимул, тъй като надвишават ценовите тавани за седани (50 000 долара) и за кросоувъри (80 000 долара).

fallback
  • #16
    До долния ( преди 1 година )
    Е то пък има си хас да искаш най-бързия серия на автомобил в света, който ако го зареждаш в контакта харчи по-малко от сегашния ти автомобил. А ако го зареждаш на най-скъпите зарядни станции, харчи приблизително колкото твоя автомобил, че може и по-малко. Трябва да си луд да вземеш такъв подарък. По-добре бавен и лаком автомобил, да не завиждат съседите.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Да ми я подари наркомана не я искам тази тресла, да си я кара.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега чебурашките ще напишат, че Мъск се е уплашил от Москвича и намалява цените в пристъп на паника!
  • #13
    До Теслю ( преди 1 година )
    Надали Тесла някога ще тръгне да подарява автомобили, въпреки че може да си позволи да ги продава на загуба и да печели от зареждане. За сметка на това, има една друга компания която предприема отчаяни ходове и въпреки че печели 8 пъти по-малко от продаден автомобил от тесла е принудена за всеки закупен електрически автомобил с марка toyota, да подарява по един автомобил с ДВГ от същата марка само и само да направи някакви продажби на електромобили. Смятай колко е зле положенито с търсенето там!
  • #12
    Грета Тунберг ( преди 1 година )
    Пак ли се заяждате с моето гадже електрика?
  • #11
    Теслю Тесларев ( преди 1 година )
    Като започнат да ги подаряват се обадете.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    ... и с кредити данъчни и с намаление на цените и пак хората не искат да ги купуват
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    ***, като се научиш да питаш без да обиждаш ще получиш и отговор. Дотогава марш във факти да тролиш. Там се водят разговори със селски бекове които се псуват за добро утро.
  • #8
    До 3 ( преди 1 година )
    В случая се продава и то със значим ръст просто производството расте още по-бързо..
  • #7
    Гост ( преди 1 година )
    Къде изчезна заявката за 50% ръст всяка година?Тойота правят по 10 милиона коли мохльо.
fallback
Последни