fallback

Hyundai Ioniq 6 е „Световен автомобил на годината“

Корейският модел спечели първите места в още две категории

За втора поредна година модел на Hyundai печели най-престижния автомобилен конкурс на планетата. След като през 2022 г. Hyundai Ioniq 5 стана „Световен автомобил на годината“, сега същото отличие взима и Hyundai Ioniq 6

Корейският електромобил стигна до финала на конкурса заедно с още два модела - BMW X1/iX1 и Kia Niro, които също се предлагат в модификации, задвижвани изцяло на ток. Hyundai Ioniq 6 спечели първите места в още две категории - „Най-добър електромобил на годината“ и „Най-добър дизайн на годината“.

Победителите в конкурса се определят от Международно жури, състоящо се от 105 автомобилни журналисти от 32 държави от цял свят. Те трябва да избират между 30 нови модела, като до финала във всяка от категориите достигат три превозни средства.

Победителите в конкурса „Световен автомобил на годината 2023“ (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    #3 тук става дума за Ionic6 не за 5.. но явно държим да поплюваме.. Иначе по темата - един път е колата - дизайна е уникален.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Качват драскачите на самолет първа класа до Валенсия или друго приятно топло място, но не горещо. Настаняват ги в 5* хотел. Там ги чакат колите. Между луксозните яденета си ги менкат, като прекарват по няколко часа с всяка кола. Вечерта, в топлия басейн, се вдъхновяват каква стария да напишат. Никой не ги тества на студено, на сняг, при лоши условия за зареждане. Никой не живее с тях ежедневно. Много често дори няма магистрала наоколо, за да проявят шума и поведението с висока скорост.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Иония 5, гледайте и ревюто от Кар Лайф Бай Дани. Висок разход, малък пробег и купища проблеми, не се отваря багажника, блокират вратите. Изобщо най-скапаната кола от всички ревюта в този канал за електрички. Как е спечелил Автомобил на годината тогава, не става ясно. с двойно по-висок разход на енергия от Тесла модел Y но с три пъти по-малко коне и динамика.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Ясно е, че журналистите не разбират нищо нито от дизайн, нито от коли, но пък са достатъчно алчни, за да помогнат за експанзията на Плюндай. Самоцелният дизайн без история е нищо. Колата без автомобилен дух също. Има само една държава, която произвежда по-бездарни коли от Корея и това е Китай. Очаквам скоро офертата на Китай за кола на годината също да се приеме.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега ако и Хюндай можеше да го произвежда на печалба...
fallback
Последни