fallback

Вижте как Mercedes-AMG E63 S изяжда магистралата за закуска

На суперседана не му отнема много време, за да вдигне близо 310 км/ч (ВИДЕО)

Няма спор, че Mercedes-AMG E63 S е изключително бърз автомобил, като това се дължи на неговия 4,0-литров V8 двигател с 612 к.с. Колата, представена в това ново видео на AutoTopNL, е получила някои доработки, благодарение на които мощността скача до 735 к.с., а максималният въртящ момент достига 1060 Нм.

Това е гаранция за впечатляващо представяне на пътя, който в случая е отсечка от аутобан в Германия, където няма ограничение на максималната скорост. Суперседанът лесно достига скорост от близо 310 км/ч, като не това обаче е най-шокиращото. Рядко се появят видеоклипове, в които капакът на двигателя забележимо се повдига при ускорение, но тук става точно това при потегляне при ниска скорост или от място.

Стандартният Е63 S ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3,5 секунди, което означава, че машината, заснета във видеото, би трябвало да прави същото за около 3 секунди. Вижда се, че това AMG се чуства в свои води именно на такъв път, като успява да развие 250 км/ч само за 16 секунди след потеглянето.

Максималната скорост, заснета в това видео е 307 км/ч, но си личи, че автомобилът може да вдигне и повече. Явно след доработките е поставен ограничител на скоростта, което ни кара да гадаем колко бърза всъщност може да бъде тази кола на по-дълъг участък от пътя и без компютъризирани бариери.

Както е известно, сегашното поколение на E-Class (W213) е последното с V8 двигател във версията AMG. Новата генерация на суперседана ще разчита на хибридна система с 2,0-литров турбодвигател и електромотор.

fallback
  • #9
    Fanco ( преди 1 година )
    Мен лично ме дразни този целия шум - главата ме заболява. Карах за малко подобно чудовище и се отказах да искам подобна свинщина.
  • #8
    До 7 ( преди 1 година )
    Ти сериозно ли свърза и зареждането към удоволствието от шофирането и бързите автомобили? Хайде за звука няма как да не се съглася с шментири тентири, ама да вадиш коз за времето за зареждане когато сравняваме ускорения и шофиране с 300 километра в час със скъпи автомобили е най-малко инфантилно. Все едно аз да те питам колко ще струва зареждането на този звяр. Мислиш ли че на някой му пука, че за 400 км ще трябва да напълни три резервоара?
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    6-ти, а приказката за костенурката и заека знаеш ли я? Нека да ме мине, ама с тази скорост ще спре да зарежда доста преди мен. После почваме с условията за суперчарджър и тн, докато мерц-а, за 5мин е напълнил и отлита. Еми.. а да видим сега, кой кои задни светлини ще гледа.
  • #6
    Ш'Минтирит ( преди 1 година )
    Да ти обясня ли какво означава това на практика? Ако този mercedes мине със 100 километра в час покрай една спряла тесла, колкото и да се напъва само след 500 метра ще бъде изпреварена от теслата и ще и гледа задните светлини. И ако този доработения mercedes е толкова по-бавен, ще ми покажеш ли как можеш да си купиш най-мощния за под 100 000 евро в германия? Но пък то за звука и базовия ще ти свърши работа, нали?
  • #5
    Шменти капели ( преди 1 година )
    Тоест цялото ти удоволствие е само от звука и нищо друго? Значи даже не ти трябва да изкарваш автомобила от гаража а можеш да му се радваш вътре, тъкмо звука ще се чува по-добре. Даже и въобще за какво ли ти е автомобил като можеш да си купиш на обикновени слушалки и да си слушаш слушаш слушаш и да се кефиш от шофирането! А стандартната тесла със стандартни гуми вместо за 16 секунди до 250 километра в час, ги ускорява за 9 секунди и изминава 400м.
  • #4
    Шминтирит ( преди 1 година )
    Да задам класическия въпрос на всички антиелектрици. Кога ще си го купиш този автомобил щом ти харесва?
  • #3
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    До 1: Автомобила е супер защото мога да го карам с 20 в града и да се кефя на боботенето на V8ка! А вие с т'сличката освен да се кефите на попръцкващите и седалки друго нямате! И не ми трябва доработено Е63 и стандартното прави 300 без ограничителя! А тия как Т'сла с тия показатели е по-евтина ги разправяйте на баба си! S Plaid около 140 000 евро в Германия Е63 е под 100 хил!!! Въобще няма да говоря за лукса в Мечката и дървенията на ел!
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Освен това електромобилите са скъпи, въпреки че два пъти по-бърза Тесла която има по-висока максимална скорост без никакви доработки по задвижването и увеличаване на мощността, всъщност струва два пъти по-евтино от автомобила в статията.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Е какво му е специалното на този автомобил? Нали на никой не му трябваха бързи автомобили, които ускоряват до 100 за 3 секунди. На никой не му трябваше и да вдига повече от 140. Сега очаквам цялата група антиелектрици да наскача и да обяви този автомобил за много гаден, безсмислен и да ни обяснят как никога няма да си го купят въпреки, че могат да си го позволят още утре. Автомобилът въобще не е хубав и само за това няма да си го купят.
fallback
Последни