fallback

Вижте как Mercedes-AMG E63 S изяжда магистралата за закуска

На суперседана не му отнема много време, за да вдигне близо 310 км/ч (ВИДЕО)

Няма спор, че Mercedes-AMG E63 S е изключително бърз автомобил, като това се дължи на неговия 4,0-литров V8 двигател с 612 к.с. Колата, представена в това ново видео на AutoTopNL, е получила някои доработки, благодарение на които мощността скача до 735 к.с., а максималният въртящ момент достига 1060 Нм.

Това е гаранция за впечатляващо представяне на пътя, който в случая е отсечка от аутобан в Германия, където няма ограничение на максималната скорост. Суперседанът лесно достига скорост от близо 310 км/ч, като не това обаче е най-шокиращото. Рядко се появят видеоклипове, в които капакът на двигателя забележимо се повдига при ускорение, но тук става точно това при потегляне при ниска скорост или от място.

Стандартният Е63 S ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3,5 секунди, което означава, че машината, заснета във видеото, би трябвало да прави същото за около 3 секунди. Вижда се, че това AMG се чуства в свои води именно на такъв път, като успява да развие 250 км/ч само за 16 секунди след потеглянето.

Максималната скорост, заснета в това видео е 307 км/ч, но си личи, че автомобилът може да вдигне и повече. Явно след доработките е поставен ограничител на скоростта, което ни кара да гадаем колко бърза всъщност може да бъде тази кола на по-дълъг участък от пътя и без компютъризирани бариери.

Както е известно, сегашното поколение на E-Class (W213) е последното с V8 двигател във версията AMG. Новата генерация на суперседана ще разчита на хибридна система с 2,0-литров турбодвигател и електромотор.

fallback
  • #19
    Иванов ( преди 1 година )
    А , не разни *** да правят рискови изпреварвания, да се завират на 50 см от броните ти и да застрашават живота на всички околни. В Белгия, Нидерландия - не можеш да видиш никой да кара над 120. Даже под ограничението карат - 110. А , там има доста сериозни коли с по 300-400-500 коня. Даже наще *** братя не смеят, само надуват циганиите от колите си.
  • #18
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    П.С. Освен това удобно си пропуснал, че казвам и 20 км/ч са ми достатъчни и си измисляш аргументи, какъв съм бил за да паснат на теорията ЕЛ? ОК - много съм лош :) :D
  • #17
    Иванов ( преди 1 година )
    Съвсем скоро , няма да останат немски аутобани без ограничения. Който е ходил, знае , че сега те са останали много малко. В цяла Европа ограничението по магистралите е 120. Пълно е с камери. Свиквайте и се нагаждайте- това е бъдещето. Оцеляват не най-силните , а най- приспособимите. Съвсем скоро , такива динозаври V8 и V6 , ще отпаднат , защото няма да има къде да се карат и няма да има нужда от тях. Който иска да се състезава- на пистите. По пътищата , хората искат да придвижват семействата си.
  • #16
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    До 14: Баяяят повече от 20 години имам СУМПС, според теб на колко ще да съм ;) Това не значи, че "ще ми мине" - има си места и случаи, в които да се позабавляваш. А при 850 нютона, секундите за изпреварване не се броят! Въобще, независимо от колата, дали 60 или 600 коня - ако се кръстиш при изпреварване, значи си кофти шофьор с лоша преценка - тебе никаква кола няма да те спаси щото пак ще надцениш ситуацията и колата си!
  • #15
    Шментири ( преди 1 година )
    Сега си мечтаеш да покараш такъв автомобил, но това е като да си мечтаеш да си легнеш с красавицата на квартала. Красива, дава на всеки и ти прави огромно удоволствие, но е само външност без съдържание и става за два-три пъти, но не и да се ожениш и да прекараш живота си с нея. Наеми един такъв автомобил да ти мине мерака. Ако имаш приятелка или жена а дай боже и деца, повози ги за поне час и ги питай дали звука им доставя удоволствие или по-скоро е досаден и им причинява дискомфорт.
  • #14
    До 12 ( преди 1 година )
    Като каза за вратите напред в града няколко десетилетия назад, когато и конете на едно жигули ми стигаха да правя такива магарии. Може би 20 години вече не съм карал с вратите напред и не мисля да го правя. Очевидно е на каква възраст си и за какво мечтаеш, но ще ти мине. А понякога една секунда при изпреварване или в критична ситуация може да е фатална.. ако знаеш колко пъти съм се кръстил, че карам достатъчно бърз автомобил и то за да избягвам гламотиите на такива като тебе.
  • #13
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Както казах и долу - тази кола ще ти прави кефа и с 20 да я караш! Ел е безлична! И преди съм ви го давал тоя пример: Микровълновата фурна "готви" за 30 секунди ама вкуса на бавно печеното на жар е това, което всеки ще предпочете!
  • #12
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Шменти, при цялата тая война срещу скоростта няма къде вече и с 50 да караш! Кви ускорения те гонят кви 5 кинта? АМГто е просто по-добрия ПАКЕТ, който предлага повече плюсове в повече области! 3.4 63s ускорението - повече не ми трябва. Имам си го усещането от претоварването. Имам си и убийствения интериор; и звука; и бързото зареждане (не маловажно). Мога да му паля и гумите и да влизам напред с вратите. Не ми трябват 300 км/ч нито 2 сек до 100 за да ми е кеф!
  • #11
    До Fanco ( преди 1 година )
    Напълно подкрепям мнението ти. Няколко карания из Пловдив на AMG SL65 кабрио, ми направиха огромен кеф. Дори на един ненатоварен прав участък без пресечки, ей така за келешлъка вдигнах 200 и кефа беше неописуем. Да не говорим за звука като минаваш през тунела и подадеш рязко газ. Обаче само след едно ходене от Пловдив до морето ми се наду главата и ми мина мерака за "звук" . Да не говорим, че возенето е твърдо като на лагерна количка. Обаче пък ускорението беше убийствено. Най-големия кеф.
  • #10
    До 7 ( преди 1 година )
    А между другото, при спазване на ограниченията, теслата минава 1000 км за 9 часа и 5 минути в реалността и трафика. Немските аутобани са по-скоро изключение и много далеч от реалното шофиране на 99,9% от шофьорите по света.
fallback
Последни