fallback

Вижте как Mercedes-AMG E63 S изяжда магистралата за закуска

На суперседана не му отнема много време, за да вдигне близо 310 км/ч (ВИДЕО)

Няма спор, че Mercedes-AMG E63 S е изключително бърз автомобил, като това се дължи на неговия 4,0-литров V8 двигател с 612 к.с. Колата, представена в това ново видео на AutoTopNL, е получила някои доработки, благодарение на които мощността скача до 735 к.с., а максималният въртящ момент достига 1060 Нм.

Това е гаранция за впечатляващо представяне на пътя, който в случая е отсечка от аутобан в Германия, където няма ограничение на максималната скорост. Суперседанът лесно достига скорост от близо 310 км/ч, като не това обаче е най-шокиращото. Рядко се появят видеоклипове, в които капакът на двигателя забележимо се повдига при ускорение, но тук става точно това при потегляне при ниска скорост или от място.

Стандартният Е63 S ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3,5 секунди, което означава, че машината, заснета във видеото, би трябвало да прави същото за около 3 секунди. Вижда се, че това AMG се чуства в свои води именно на такъв път, като успява да развие 250 км/ч само за 16 секунди след потеглянето.

Максималната скорост, заснета в това видео е 307 км/ч, но си личи, че автомобилът може да вдигне и повече. Явно след доработките е поставен ограничител на скоростта, което ни кара да гадаем колко бърза всъщност може да бъде тази кола на по-дълъг участък от пътя и без компютъризирани бариери.

Както е известно, сегашното поколение на E-Class (W213) е последното с V8 двигател във версията AMG. Новата генерация на суперседана ще разчита на хибридна система с 2,0-литров турбодвигател и електромотор.

fallback
  • #29
    До 28 ( преди 1 година )
    Преди три-четири дни един тесла модел y нямаше време и да ми светне и просто ме заобиколи на двулентовия път след казанлък, докато си мислех че карам бързо с 130 км в час. Ускорих до 160 но не можах да го настигна. Тъкмо се зарадвах че започнах да го приближавам и зави в ляво към някаква промишлена сграда. Е колко бавно да е карал? На магистралата нито съм изпреварвал нито ме е изпреварвала тесла, защото карам с 150-160 и рядко някой ме изпреварва. Виждал съм ги само в насрещното.
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    тесла не ми е светкала с дълги що ли а да батерията охлаждането загрявянето капацитета ампеража волтажа херцовете закон на ом закон на кирхоф стана дълго към ватманите един съвет не излизайте с тролеите извън града мястото ви не е на магистралите за да се влачите след някой тир и да дишате отработени газове и да си увреждате скъпите наследници
  • #27
    анонимен ( преди 1 година )
    красива и умна в едно изречение може само във виц уговорих среща с умна и красива дама!- Поздравления! И кога ще се видите?- С умната във вторник, а с красивата в сряда.
  • #26
    Шменти капели ( преди 1 година )
    А да ми разправяш че изпреварване с 60 коня и с 600 коня е едно и също, значи очевидно не си карал автомобил с повече от 100 коня. Изпреварването с мощен автомобил е в пъти по-безопасно и всеки шофьор с опит ще ти го потвърди. Не е нужно да ми вярваш на мен и не ти прокарвам убеждения за електромобили. Просто оборвам твоите убеждения, че ускорението нямало значение. Има и още как! Особено при ограничения на скоростта, ако не ускориш бързо, изпреварването е невъзможно.
  • #25
    Този ( преди 1 година )
    Гражданите, модела е на 4-5 год.
  • #24
    q ( преди 1 година )
    Шминтирит на много селяци това им остана, да купят двадесет годишна версия на тоя рекламирания потрошлек и да гърмят и дразнят другите. Те си живеят още на село и двадесет години назад. Осъзнайте се бе, якото пукане и боботене не е признак на мощ вече. Все пак сме 21 век. Всемете прочетете нещо друго, освен аутобилд.
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    17, 19-ти, доста спорно. Знам за доста магистрали, които не са спънати, не ме карай да ти ги изброявам. съвсем отдална тема, че из централна Европа са 130 (Полша 140, Щвейцария, Белгия 120, но се кара 130, скандинавието са 100-130). Камерите не са страшни, до +10 няма проблем. И не за последно - не магистралите и липсата на ограничения са проблем, а обикновенните пътища. Защото 90% от ПТП са там и на скорости по 100
  • #22
    Шминтирит ( преди 1 година )
    А иначе онзи ден пак се кръстих, когато един такъв като тебе на който не му трябват много коне, реши на непрекъсната линия да тръгне да изпреварва три автомобила като аз бях първия от тях и карах със стотина километра в час, отсреща се задаваше доста бързо движещ се автомобил, който очевидно не намаляваше, а онзи все още все още изпреварваше автомобилът зад мене. Какво трябваше да направя според тебе? Да набия спирачки? Да бягам в банкета със 100 км/? Ами не, ускорих до 160 за да се прибере.
  • #21
    Шментири ( преди 1 година )
    Всеки си има критерии и не е задължително те да съвпадат с на околните. Иначе нямаше да има толкова видове автомобили, а жена ти щеше да стои неомъжена, ако всички бяха като мен. Хората са казали че когато си *** е за цял живот. Точно затова знам че никога няма да те убедя в какъвто и да е факт, който ти отричаш защото не ти харесва. И аз съм пробвал с красиви и *** леки жени, но не става брат. Не ща такова предизвикателство. Търпеливо изчаках да си намеря красива и умна и не съжалявам.
  • #20
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Шменти - опитал съм Ел - няма да карам Ел!!! Ел е безлично! Ел е бездушно! Да бързо (ускорение) но без емоция! Да вляза в риториката ти - Ти искаш хрисима женица, да ти сервира манджата, и да ти пере гащите! Аз искам Красавицата, предизвикателството, да знаеш, че може да ти отнесе главата, но да я задържиш и въпреки, че може да има всеки да е с теб! Грешно ти е мисленето, ако мисли', че всички красавици са празни! За едното готвене мога и сам да си сготвя!
fallback
Последни