Енергийната криза засега се размина, дефицитът на компоненти и материали е на път да бъде преодолян, централните банки настояват, че са обуздали инфлацията - и въпреки всичко това автомобилите продължават да поскъпват и през 2023 година. Повечето от по-достъпните модели на българския пазар са добавили четирицифрени суми към цените си само за първите три месеца на годината, показва справка на Automedia.bg. В по-високите сегменти на пазара поскъпването може да е и още по-изразено.
Кой модел с колко е поскъпнал за три месеца (ГАЛЕРИЯ):
Hyundai Tucson - 3000 лева
Бестселърът на корейците е поскъпнал от 53 780 лева през декември до 56 780 лева сега. С около хилядарка е скочила и цената на суперминито i20, до 29 890 лева. За сметка на това ценовите листи на Kona, i30, Bayon и Elantra остават непроменени засега. Което вероятно обяснява и защо марката за пръв път в историята си се нареди сред петте най-продавани в България (виж линка под статията).
Бестселърът на корейците е поскъпнал от 53 780 лева през декември до 56 780 лева сега. С около хилядарка е скочила и цената на суперминито i20, до 29 890 лева. За сметка на това ценовите листи на Kona, i30, Bayon и Elantra остават непроменени засега. Което вероятно обяснява и защо марката за пръв път в историята си се нареди сред петте най-продавани в България (виж линка под статията).