Енергийната криза засега се размина, дефицитът на компоненти и материали е на път да бъде преодолян, централните банки настояват, че са обуздали инфлацията - и въпреки всичко това автомобилите продължават да поскъпват и през 2023 година. Повечето от по-достъпните модели на българския пазар са добавили четирицифрени суми към цените си само за първите три месеца на годината, показва справка на Automedia.bg. В по-високите сегменти на пазара поскъпването може да е и още по-изразено.
Кой модел с колко е поскъпнал за три месеца (ГАЛЕРИЯ):
Mazda 2 - 0 лева
Японското супермини е единственият автомобил, чиято цена не се е променила драматично от началото на Covid-паниката до днес. За да сме точни, поскъпнала е с 300 лева спрямо 2020 година, до общо 29 590 лева. Базовата "двойка" се отличава от повечето си конкуренти и по двигателя - вместо еднолитрово моторче, тук получавате 1.5-литров атмосферен Skyactiv-G.
Японското супермини е единственият автомобил, чиято цена не се е променила драматично от началото на Covid-паниката до днес. За да сме точни, поскъпнала е с 300 лева спрямо 2020 година, до общо 29 590 лева. Базовата "двойка" се отличава от повечето си конкуренти и по двигателя - вместо еднолитрово моторче, тук получавате 1.5-литров атмосферен Skyactiv-G.