fallback

С колко са поскъпнали новите коли в България само за три месеца?

От януари до април дори най-достъпните модели са добавили четирицифрени суми към цените си

Енергийната криза засега се размина, дефицитът на компоненти и материали е на път да бъде преодолян, централните банки настояват, че са обуздали инфлацията - и въпреки всичко това автомобилите продължават да поскъпват и през 2023 година. Повечето от по-достъпните модели на българския пазар са добавили четирицифрени суми към цените си само за първите три месеца на годината, показва справка на Automedia.bg. В по-високите сегменти на пазара поскъпването може да е и още по-изразено.         Кой модел с колко е поскъпнал за три месеца (ГАЛЕРИЯ):

   

fallback
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    @28, прав си, но тези +300% се дължат на зелените полезни иди00ти, т.е. при силни протести в най-зелените стр., нещата могат и да се променят. Погребване на "зелената сделка" би свалила цената с едно 150-200%.
  • #29
    Заралия ( преди 1 година )
    Дачия,че и електричка, не,мерси,пари на вятъра..
  • #28
    До 20 ( преди 1 година )
    За коя държава говориш. Щото при нас не само, че не са паднали цените на тока, но в сравнение с 2021г. днес тока е по скъп с 300%. И това е за цяла Европа. Тенденцията ще се запази и при масово електрифициране на колите, ще се повиши потреблението а от там още по-големи поскъпвания. Тогава хората с носталгия ще си припомнят, че някога колите са били с ДВГ и Бензина е струвал само 3 лв. и спокойно сме обикаляли на всякъде с автомобила си.
  • #27
    до 22 ( преди 1 година )
    Вероятно 75 коновия дълголетник, още радва някои човечец. А на таз дача, дето се кефиш с трите цилиндъра, ще й търсиш нов собственик на 120 хил. км. но ме съмнява да намериш.
  • #26
    До 20 ( преди 1 година )
    Бря икономист си имаме тука!Пада цената на тока! За последните 10 години в България и ЕС е паданала с + 50% у ваше село на нагорнището му викате надолнище!Щом на повишението му викаш понижение!Такъв излишък на материали за батерии има,че тая надпревара да се откриват нови находища на литии,кобал и прочие е всъщност да ги заравят там,че нема какво да ги правят!Тая пазарна икономика я разбирате както ви се иска, а не както е действителност!
  • #25
    Муахаха ( преди 1 година )
    Що бе, нали щяха да поевтиняват!? Батериите ставали все по евтини, коли с ДГТа никой не купувал .... все предпоставки и електрички и коли с ДВГта да стигнат мечтана от бегеелектрозомбитата цена от 12 000 евро, нова с всички екстри с ДДС ако можИ на безлихвен лизинг за осумнайсе (18) години!!! Че и айфона трябва да се изплаща!
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Не си заслужават новите коли, освен ако нямаш доста излишни пари то вече излиза по-евтино само с таксита.
  • #23
    До 22 ( преди 1 година )
    А представи си, ако се напънеш да поработиш повече и си вземеш нормална кола :D
  • #22
    анонимен ( преди 1 година )
    "вместо еднолитрово моторче, тук получавате 1.5-литров атмосферен"Ха-ха-ха. Едно време имах атмосферен 1.4 в кола с тегло 850 кг. Сега имам "еднолитрово моторче" в колата ми, която тежи 1250 кг и спрямо онази кола има два дисплея, климатроник, още много екстри, а като размери и комфорт е все едно поне един клас нагоре. Вървят и горят едно и също. Изводите оставам на вас, както и глупавите подигравки :D
  • #21
    До 19 ( преди 1 година )
    Ярис със средно ниво на оборудване е на 50 000 лв. И се чака над година!
fallback
Последни