fallback

С колко са поскъпнали новите коли в България само за три месеца?

От януари до април дори най-достъпните модели са добавили четирицифрени суми към цените си

Енергийната криза засега се размина, дефицитът на компоненти и материали е на път да бъде преодолян, централните банки настояват, че са обуздали инфлацията - и въпреки всичко това автомобилите продължават да поскъпват и през 2023 година. Повечето от по-достъпните модели на българския пазар са добавили четирицифрени суми към цените си само за първите три месеца на годината, показва справка на Automedia.bg. В по-високите сегменти на пазара поскъпването може да е и още по-изразено.         Кой модел с колко е поскъпнал за три месеца (ГАЛЕРИЯ):

   

fallback
  • #20
    До Младен ( преди 1 година )
    Не само на теория, а и на практика падат както цените на тока, което можеш да провериш много бързо, така и цените на тесла, както и на повечето материали за производство на батерии. Защо падат ли? Причината е една и съща за абсолютно всички - пазарна икономика. По същата причина и се вдигаха - те са 14 пъти вдигна цените за около година, защото беше натрупала заявки за около година напред и започна да сваля цените когато заявките се ограничиха до месец напред. При ток и материали има излишък.
  • #19
    Johnny Bravo ( преди 1 година )
    Ярис близо 40 бона?! WTF
  • #18
    младен ( преди 1 година )
    До 16-17 --- чудесни неща говориш но....както и комунизма и демокрацията са супер ама само на теория. На практика....всички усещаме за какво иде реч. Btw. я сподели защо според теб спадат цените на енергията и материалите?
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    В същото време цените на електрическата енергия падат и продължават да падат, а се бяха вдигнали десетки пъти заради друго изкопаемо гориво и други откачалници, които създадоха изкуствен дефицит на газ и вдигнаха цените на абсолютно всичко. Децентрализираното производство и съхранение на ел. енергия, което не е в ръцете на шепа хора е едно от добрите решения на подобни проблеми. Веднъж изградени възобновяеми мощности, произвеждат 20-30 г. енергия, която никой не може да спре политически.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Младене, освен това за банките, с кое от останалите не си съгласен? Вече се повиши предлагането на почти всички материали включително и на енергия, което може да се види от спадащите им цени. Единственото което се вдига е цената на петрола, което отново ще повиши инфлацията. Както виждаш един картел, който даже не се крие, може да повлияе на цените на абсолютно всички стоки и услуги в световен мащаб. Преди два дни ОПЕК каза че намаляват доставките и цените на петрола се вдигнаха.
  • #15
    младен ( преди 1 година )
    "Енергийната криза засега се размина, дефицитът на компоненти и материали е на път да бъде преодолян, централните банки настояват, че са обуздали инфлацията..." --- Ко речи???
  • #14
    До 8 ( преди 1 година )
    "Мъск обеща 1000 долара падане на производствената цена по новия начин на производство. Това ли са 30%?"И затова ли свали цените с 10 хиляди долара? Как точно си представяш че със сваляне на 1000 долара на производствената цена на тесла модел 3, ще може да предложи автомобил за 25 000 какъвто трябва да се произвежда на новата платформа? Както винаги или не четете и нямате информация или по-лошото - четете но не разбирате информацията и имате отрицателни знания вместо никакви
  • #13
    Ганчо ( преди 1 година )
    мислях да си купя нова кола, ама с тия цени ще си карам стария пасат 1.9тди още няколко години. Малко пуши и ми правят забележка по светофарите понякога, ама да не съм луд да дам една торба пари заради саждите
  • #12
    До 7 ( преди 1 година )
    Защо смяташ че ако на първи март на тесла им отне три часа да обяснят предимствата на новата платформа, аз имам възможност да ти обясня всичко в 500 знака? Ако си толкова любопитен, намери информация за новата платформа на тесла и сам разгледай техническите подробности. А после и съм можеш да се сетиш защо изхвърляха Акио Тойода от поста му само няколко часа след като тесла обяви финансовите си резултати за годината като свали и цените с 10 000 $, а toyota печели по 1300$ от продаден автомобил?
  • #11
    До долния ( преди 1 година )
    Ахам то и катализатора на дизела е скъп ама ви пускат от кат да димите без него.Ако имаше истински изисквания 90% котшини на фау ве чяха да са по моргите и да ходите пеш
fallback
Последни