fallback

С колко са поскъпнали новите коли в България само за три месеца?

От януари до април дори най-достъпните модели са добавили четирицифрени суми към цените си

Енергийната криза засега се размина, дефицитът на компоненти и материали е на път да бъде преодолян, централните банки настояват, че са обуздали инфлацията - и въпреки всичко това автомобилите продължават да поскъпват и през 2023 година. Повечето от по-достъпните модели на българския пазар са добавили четирицифрени суми към цените си само за първите три месеца на годината, показва справка на Automedia.bg. В по-високите сегменти на пазара поскъпването може да е и още по-изразено.         Кой модел с колко е поскъпнал за три месеца (ГАЛЕРИЯ):

   

fallback
  • #10
    До 5 ( преди 1 година )
    Цените на електромобилите никога няма да са евтини, нито като нови нито втора употреба, защото в тях се влагат скъпи материали с висока остатъчна стойност, които можеш да продадеш скъпо дори и за скрап. Обаче за да станат по продавани от автомобилите с ДВГ не е задължително да са евтини, а просто да станат на същите цени като ДВГ, а това ще стане съвсем скоро. И тогава въпросът е дали да купиш лек автомобил от желязо или малко по-тежък от злато , ако втория е по-евтин? Ти кое ще избереш?
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Готино е като ти видят колата на няколко години и да ти кажат, че вече струва 50 хиляди а ти си я взел когато е имало големи отстъпки два пъти по-евтино и фирмата ти е изплатила 80% от нейната цена.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Мъск обеща 1000 долара падане на производствената цена по новия начин на производство. Това ли са 30%?
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    И коя е тази чудодейна технология която ще смъкне цените с 30%?
  • #6
    До 4 ( преди 1 година )
    Е именно де. Tesla свали цените с около 20 000 лв от началото на годината досега, защото преди това ги бяха вдигали. Останалите ги вдигаха заедно с тесла, но сега продължават да ги вдигат докато тесла ги сваля. Единственият проблем е че останалите продължават да работят на 5% печалба, а тесла намали печалбата си с 20% и все още и остават 15% печалба от които да свалят цените, а тепърва започват да произвеждат по новата технология сваляща разходите с още 30%.
  • #5
    ГВНХллр ( преди 1 година )
    А нищо лошо не виждаме. Невероятно сме щастливи, че прилична кола под 30 хил евра в Европа няма. Но сме убедени, че електричките ще станат по две за лев скоро. Само да построим развития социализъм и комунизъм и сме готови.
  • #4
    до 3 ( преди 1 година )
    И кое точно ще смъкне цената с 5 цифрена сума при електричките. Трябва Мъск да ореже целия си марж и да продава на себестойност за да паднат пак толкова. Просто той върна цените до нивата от преди големия дефицит на нови коли.
  • #3
    До 2 ( преди 1 година )
    Че какво лошо виждаш в това докато цените на автомобилите с двг се качват с четирицифрени суми, цените на тесла да падат с петцифрени суми и скоро да станат по-евтини от ДВГ, при това с добра печалба и стимул да увеличават производството с още по-бързи темпове и да залеят пазара с 20 милиона евтини електромобила годишно през 2030 както са планували още през 2014? Тогава ви се струваше утопия, до скоро не вярвахте, но както виждаш започва да става реалност.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    E нали туй искахте - електричките да се изравнят с колите с ДВГ. Честито.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Е как, нали цените падаха?!
fallback
Последни